Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Service en Contact
Kies een onderwerp
Rekening opzeggen
Je betaal- of spaarrekening opzeggen
Je betaal- of spaarrekening online opzeggen is zo geregeld. We verwerken je opzegging in de meeste gevallen direct.
Belangrijk voordat je opzegt
- Je kunt je rekening pas opzeggen als het saldo € 0 is. Je betaalpas vervalt automatisch.
- Download je rekeningafschriften en/of financieel jaaroverzicht. Na opzegging betaal je hiervoor.
- Is dit de laatste rekening bij ons die je opzegt? Vergeet niet je creditcard op te zeggen via ABN AMRO Creditcard Services: 020 - 6 600 123.
Laatste betaalrekening die je opzegt
Zeg je een laatste betaalrekening op en heb je nog een spaarrekening met saldo bij ons? Dan kun je deze betaalrekening niet opzeggen. Je hebt een ABN AMRO betaalrekening nodig bij een ABN AMRO spaarrekening. Zonder betaalrekening heb je geen toegang meer tot Internet Bankieren en kun je geen geld meer opnemen van je spaarrekening. Ook kun je je bij- en afschrijvingen niet meer inzien.
Heb je nog een andere ABN AMRO betaalrekening? Dan zie je het opgeheven rekeningnummer nog 15 maanden in je productenoverzicht in Internet Bankieren.
Spaarrekening opzeggen
De meeste spaarrekeningen bij ABN AMRO kun je dagelijks opzeggen via de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Dit geldt ook voor de Beleggers Spaarrekening.
Let op: zonder betaalrekening kun je geen geld meer opnemen van je spaarrekening. Behoud daarom minimaal één betaalrekening bij ABN AMRO.
Spaar Deposito met saldo of een Royaal Rekening
Heb je een Spaar Deposito met saldo of een Royaal Rekening? Dan kun je je spaarrekening alleen opzeggen via Beeldbankieren. Je maakt makkelijk zelf een afspraak met een adviseur. Heb je niet de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Neem dan telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken.
Jongerengroeirekening opzeggen
Wil je een laatste betaalrekening opzeggen en heeft je kind een Jongerengroeirekening die is gekoppeld aan deze rekening? Dan kan je hier niet meer bij om de instellingen te veranderen.
Studentenrekening omzetten of opzeggen
Ben je geen student meer? Dan kun je je Studentenrekening omzetten naar BasisPakket Betalen. Dit doe je eenvoudig in de ABN AMRO app of in Internet Bankieren. Je krijgt een betaalrekening en een betaalpas.
Wil je je Studentenrekening opzeggen? Dat regel je eenvoudig zelf in Internet Bankieren. Studentenrekening opzeggen.
Zakelijke rekening opzeggen
Voor het opzeggen van een zakelijke rekening log je in Internet Bankieren Zakelijk.
Heb je geen Internet Bankieren?
Heb je geen Internet Bankieren? Neem dan contact met ons op.
Je betaal- of spaarrekening opzeggen
Je betaal- of spaarrekening online opzeggen is zo geregeld. We verwerken je opzegging in de meeste gevallen direct.
Belangrijk voordat je opzegt
- Je kunt je rekening pas opzeggen als het saldo € 0 is. Je betaalpas vervalt automatisch.
- Download je rekeningafschriften en/of financieel jaaroverzicht. Na opzegging betaal je hiervoor.
- Is dit de laatste rekening bij ons die je opzegt? Vergeet niet je creditcard op te zeggen via ABN AMRO Creditcard Services: 020 - 6 600 123.
Laatste betaalrekening die je opzegt
Zeg je een laatste betaalrekening op en heb je nog een spaarrekening met saldo bij ons? Dan kun je deze betaalrekening niet opzeggen. Je hebt een ABN AMRO betaalrekening nodig bij een ABN AMRO spaarrekening. Zonder betaalrekening heb je geen toegang meer tot Internet Bankieren en kun je geen geld meer opnemen van je spaarrekening. Ook kun je je bij- en afschrijvingen niet meer inzien.
Heb je nog een andere ABN AMRO betaalrekening? Dan zie je het opgeheven rekeningnummer nog 15 maanden in je productenoverzicht in Internet Bankieren.
Spaarrekening opzeggen
De meeste spaarrekeningen bij ABN AMRO kun je dagelijks opzeggen via de ABN AMRO app of Internet Bankieren. Dit geldt ook voor de Beleggers Spaarrekening.
Let op: zonder betaalrekening kun je geen geld meer opnemen van je spaarrekening. Behoud daarom minimaal één betaalrekening bij ABN AMRO.
Spaar Deposito met saldo of een Royaal Rekening
Heb je een Spaar Deposito met saldo of een Royaal Rekening? Dan kun je je spaarrekening alleen opzeggen via Beeldbankieren. Je maakt makkelijk zelf een afspraak met een adviseur. Heb je niet de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Neem dan telefonisch contact met ons op om een afspraak te maken.
Jongerengroeirekening opzeggen
Wil je een laatste betaalrekening opzeggen en heeft je kind een Jongerengroeirekening die is gekoppeld aan deze rekening? Dan kan je hier niet meer bij om de instellingen te veranderen.
Studentenrekening omzetten of opzeggen
Ben je geen student meer? Dan kun je je Studentenrekening omzetten naar BasisPakket Betalen. Dit doe je eenvoudig in de ABN AMRO app of in Internet Bankieren. Je krijgt een betaalrekening en een betaalpas.
Wil je je Studentenrekening opzeggen? Dat regel je eenvoudig zelf in Internet Bankieren. Studentenrekening opzeggen.
Zakelijke rekening opzeggen
Voor het opzeggen van een zakelijke rekening log je in Internet Bankieren Zakelijk.
Heb je geen Internet Bankieren?
Heb je geen Internet Bankieren? Neem dan contact met ons op.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel de klantenservice
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd