Informatie over ABN AMRO

Het hoofdkantoor van ABN AMRO Bank N.V. is gevestigd aan de Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP te Amsterdam.

 

Toezicht

De Autoriteit Financiële Markten (AFM) en De Nederlandsche Bank (DNB) houden toezicht op ABN AMRO. Beide instanties hebben speciale Toezichtslijnen, die u kunt bellen voor meer informatie over hun toezicht op ABN AMRO.

Klachtenregeling

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Dan zullen we er alles aan doen om deze naar tevredenheid op te lossen. Wordt een klacht niet naar tevredenheid opgelost, dan heeft u de mogelijkheid om het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD) in te schakelen.

Juridische documenten

Zoekt u voorwaarden, of een Financiële Bijsluiter? We hebben de belangrijkste juridische documenten voor u op een rij gezet.

Duurzaamheid

ABN AMRO wil graag een betere bank zijn, die bijdraagt aan een betere wereld. We zijn ervan overtuigd dat we een betere bank zijn als we ons samen met onze klanten en medewerkers inzetten voor een betere wereld. Lees meer over ons duurzame beleid en hoe u zelf ook eenvoudig een steentje kunt bijdragen.

Know Your Customer - klantonderzoek

ABN AMRO wil financiële criminaliteit voorkomen. Het is een belangrijke maatschappelijke en wettelijke taak. Zo moeten we volgens de Wet ter voorkoming van witwassen en financiering van terrorisme (Wwft) onderzoek doen onder onze klanten naar onder andere hun identiteit en transacties. Dit doen we vanuit onze Know Your Customer Desk en Transactie Monitoring Desk. Daarnaast moeten we ervoor zorgen dat de persoonsgegevens van onze klanten kloppen. Als we dus vragen hebben of op zoek zijn naar meer informatie, kan het zijn dat we contact met u opnemen.