Javascript is required

Service en Contact

Kies een onderwerp

Internet Bankieren en app
Internet Bankieren
  • Ik heb een ander probleem

Ik mis een betaling

Ik mis een betaling

Soms kan een opdracht niet worden verwerkt. Bijvoorbeeld omdat op het moment van betaling er niet genoeg saldo op de rekening stond. Ook kan een betaling soms langer duren, bijvoorbeeld als je overboekt naar een buitenlandse bank. Je kunt in Internet Bankieren en in de ABN AMRO app zien of je betaling afgekeurd of nog in behandeling is:

In Internet Bankieren 

  1. Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je ze betaalt.
  2. Klik dan helemaal links op 'In behandeling' en 'Afgekeurd'.

In de ABN AMRO app

  1. Open de ABN AMRO app en log in
  2. Tik op je betaalrekening
  3. Tik op de drie puntjes rechts bovenin en klik vervolgens op 'In behandeling en afgekeurd'
  4. Je ziet nu de status van je betalingen

Ik mis een betaling

Soms kan een opdracht niet worden verwerkt. Bijvoorbeeld omdat op het moment van betaling er niet genoeg saldo op de rekening stond. Ook kan een betaling soms langer duren, bijvoorbeeld als je overboekt naar een buitenlandse bank. Je kunt in Internet Bankieren en in de ABN AMRO app zien of je betaling afgekeurd of nog in behandeling is:

In Internet Bankieren 

  1. Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je ze betaalt.
  2. Klik dan helemaal links op 'In behandeling' en 'Afgekeurd'.

In de ABN AMRO app

  1. Open de ABN AMRO app en log in
  2. Tik op je betaalrekening
  3. Tik op de drie puntjes rechts bovenin en klik vervolgens op 'In behandeling en afgekeurd'
  4. Je ziet nu de status van je betalingen

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.