Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Service en Contact
Kies een onderwerp
Ik mis een betaling
Ik mis een betaling
Soms kan een opdracht niet worden verwerkt. Bijvoorbeeld omdat op het moment van betaling er niet genoeg saldo op de rekening stond. Ook kan een betaling soms langer duren, bijvoorbeeld als je overboekt naar een buitenlandse bank. Je kunt in Internet Bankieren en in de ABN AMRO app zien of je betaling afgekeurd of nog in behandeling is:
In Internet Bankieren
- Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je ze betaalt.
- Klik dan helemaal links op 'In behandeling' en 'Afgekeurd'.
In de ABN AMRO app
- Open de ABN AMRO app en log in
- Tik op je betaalrekening
- Tik op de drie puntjes rechts bovenin en klik vervolgens op 'In behandeling en afgekeurd'
- Je ziet nu de status van je betalingen
Ik mis een betaling
Soms kan een opdracht niet worden verwerkt. Bijvoorbeeld omdat op het moment van betaling er niet genoeg saldo op de rekening stond. Ook kan een betaling soms langer duren, bijvoorbeeld als je overboekt naar een buitenlandse bank. Je kunt in Internet Bankieren en in de ABN AMRO app zien of je betaling afgekeurd of nog in behandeling is:
In Internet Bankieren
- Klik bij 'Producten' op de rekening waarmee je ze betaalt.
- Klik dan helemaal links op 'In behandeling' en 'Afgekeurd'.
In de ABN AMRO app
- Open de ABN AMRO app en log in
- Tik op je betaalrekening
- Tik op de drie puntjes rechts bovenin en klik vervolgens op 'In behandeling en afgekeurd'
- Je ziet nu de status van je betalingen
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel de klantenservice
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd