Javascript is required

Service en Contact

Kies een onderwerp

Internet Bankieren en app
Internet Bankieren
  • Ik heb een ander probleem

Pincode geblokkeerd

Pincode geblokkeerd

Zie je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier? Dan heb je daar drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Gelukkig kun je deze blokkade zelf oplossen als je de juiste pincode nog weet.

  • Ga naar een geldautomaat van Geldmaat.
  • Voer de juiste pincode in en check je saldo of neem geld op.

Je pincode is nu gedeblokkeerd. Je kunt de betaalpas weer gebruiken zoals je gewend bent. 

Bent je de pincode vergeten? Bekijk de mogelijkheden om je pincode te achterhalen.

Pincode geblokkeerd

Zie je de melding 'pincode geblokkeerd' op de e.dentifier? Dan heb je daar drie keer een verkeerde pincode ingevoerd. De chip op de pas wordt dan geblokkeerd. Gelukkig kun je deze blokkade zelf oplossen als je de juiste pincode nog weet.

  • Ga naar een geldautomaat van Geldmaat.
  • Voer de juiste pincode in en check je saldo of neem geld op.

Je pincode is nu gedeblokkeerd. Je kunt de betaalpas weer gebruiken zoals je gewend bent. 

Bent je de pincode vergeten? Bekijk de mogelijkheden om je pincode te achterhalen.

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.