Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Service en Contact
Kies een onderwerp
Betaalpas ingeslikt
Betaalpas ingeslikt
Je wilt geld opnemen en plotseling slikt de geldautomaat je betaalpas in. Het komt niet vaak voor, maar het is wel heel vervelend als het je overkomt. Meestal wordt een pas ingenomen omdat:
- de pas als gestolen in het systeem staat
- er een vermoeden van fraude is
- er een storing aan het geldautomaat is
- een ingenomen pas niet meer terugkomt uit de geldautomaat
Als je de app gebruikt, kun je inloggen met je 5-cijferige code en zelf eenvoudig een nieuwe pas aanvragen. Dit kan ook via Internet Bankieren als je een extra pas hebt waarmee je in kunt loggen. Bijvoorbeeld de pas van je partner als je een gezamenlijke rekening hebt.
Kun je niet meer kunt inloggen in Internet Bankieren of de ABN AMRO app?
In een paar stappen kan chatbot Anna je helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. Daarna helpt een van onze medewerkers je verder en krijg je een nieuwe pas.
Lukt het niet online?
Heb je geen toegang tot de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Neem dan contact met ons op.
Betalen zonder pas
In de tijd dat je nieuwe betaalpas onderweg is moet je misschien betalingen doen of wil je contant geld opnemen. Zo kun je ook zonder betaalpas je bankzaken regelen:
- Heb je een andere rekening met een betaalpas? Boek dan geld over met je identificatiecode of de ABN AMRO app.
- Je kunt contant geld opnemen met de ABN AMRO app. Op deze pagina leggen we uit hoe je dit doet.
- Betalen in de winkel kan ook met Google Pay, Apple Pay of wearables.
Betaalpas ingeslikt
Je wilt geld opnemen en plotseling slikt de geldautomaat je betaalpas in. Het komt niet vaak voor, maar het is wel heel vervelend als het je overkomt. Meestal wordt een pas ingenomen omdat:
- de pas als gestolen in het systeem staat
- er een vermoeden van fraude is
- er een storing aan het geldautomaat is
- een ingenomen pas niet meer terugkomt uit de geldautomaat
Als je de app gebruikt, kun je inloggen met je 5-cijferige code en zelf eenvoudig een nieuwe pas aanvragen. Dit kan ook via Internet Bankieren als je een extra pas hebt waarmee je in kunt loggen. Bijvoorbeeld de pas van je partner als je een gezamenlijke rekening hebt.
Kun je niet meer kunt inloggen in Internet Bankieren of de ABN AMRO app?
In een paar stappen kan chatbot Anna je helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. Daarna helpt een van onze medewerkers je verder en krijg je een nieuwe pas.
Lukt het niet online?
Heb je geen toegang tot de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Neem dan contact met ons op.
Betalen zonder pas
In de tijd dat je nieuwe betaalpas onderweg is moet je misschien betalingen doen of wil je contant geld opnemen. Zo kun je ook zonder betaalpas je bankzaken regelen:
- Heb je een andere rekening met een betaalpas? Boek dan geld over met je identificatiecode of de ABN AMRO app.
- Je kunt contant geld opnemen met de ABN AMRO app. Op deze pagina leggen we uit hoe je dit doet.
- Betalen in de winkel kan ook met Google Pay, Apple Pay of wearables.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel de klantenservice
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd