Naar de navigatie Naar de inhoud

Schade melden

Schade? Geen zorgen, wij helpen u.

Vervelend dat u schade heeft, maar gelukkig bent u goed verzekerd. Kies hieronder om welke verzekering het gaat en bekijk hoe u uw schade zo snel mogelijk aan ons doorgeeft. Wij gaan vervolgens meteen voor u aan de slag. Om u sneller te kunnen helpen, vragen we u om uw polisnummer bij de hand te houden (de laatste 9 cijfers van uw IBAN).

IBAN staat voor International Bank Account Number. Het Nederlandse IBAN is als volgt opgebouwd: NL is de landcode, 2 cijfers als controlegetal, 4 letters die de bank aanduiden en 10 cijfers. De 10 cijfers bestaan uit het oude rekeningnummer (meestal 9 cijfers), voorafgegaan door nullen. Bijvoorbeeld: NL99ABNA0123456789

Reis of annulering

Moet u uw reis annuleren of belandt u tijdens uw vakantie in het ziekenhuis? Fotocamera beschadigd of zonnebril verloren op vakantie?

Auto

Is uw auto gestolen, is een autoruit kapot of heeft u een aanrijding gehad?

Woonhuis, inboedel en kostbaarheden

Heeft u schade opgelopen aan uw woonhuis, de inboedel of uw kostbaarheden?

Aansprakelijkheid

Stoot u per ongeluk een dure vaas om terwijl u op visite bent? Of maakt uw kind iets kapot dat van een ander is?

Rechtsbijstand

Heeft u een conflict waar u hulp bij nodig heeft?

Zo behandelen wij uw schade

Wat gebeurt er bij schade en wat keren wij uit? 

Schade door calamiteiten

Heeft u schade door calamiteiten als storm of hagel en wilt u weten of u hiervoor verzekerd bent? En onder welke verzekering dit soort schade valt?

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief