Javascript is required

Service en Contact

Kies een onderwerp

Passen
Betaalpas

Pincode vergeten

Pincode vergeten

Ben je jouw pincode vergeten? Je kunt deze zelf opvragen of contact met ons opnemen. Dat kan op 3 manieren.

Pincode opvragen via de ABN AMRO app

Je kunt je pincode per brief opvragen in de ABN AMRO App. Je ontvangt tussen 3 en 5 werkdagen je pincode per post. Zo vraag je de pincode op:

  1. Log in en selecteer 'Passen' in de balk bovenin.
  2. Selecteer de betaalpas waarvan je de pincode wilt opvragen
  3. Tik op 'PIN Aanvragen'
  4. Tik op 'Pincode verzenden'

    Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangt je de pincode per post.

Let op: Heb je zelf je pincode gewijzigd? Deze kun je niet per brief via de app opvragen. Neem dan contact met ons op.

Bel of chat via de ABN AMRO app

  1. Chat of bel ons via de ABN AMRO app. Of log in in Internet Bankieren met de QR code en start de chat.
  2. Omdat je ingelogd bent weten we meteen wie je bent. Een medewerker kijkt of we de pincode opnieuw kunnen opsturen. Of dat je een vervangende betaalpas met een nieuwe pincode nodig hebt.
  3. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je de pincode per post.

Je belt ons of chat ons via de website

  1. Pak een geldig identiteitsbewijs.
  2. Start de chat of bel ons. Voor de veiligheid moeten we eerst zeker weten wie je bent. Hiervoor doorloop je een aantal stappen. Dit duurt ongeveer 10 minuten. Daarna kijkt een medewerker of we de pincode opnieuw kunnen opsturen. Of dat je een vervangende betaalpas met een nieuwe pincode nodig hebt.
  3. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangt je de pincode per post.

Contant geld opnemen zonder pincode

Wist je dat je geld kunt opnemen met de ABN AMRO app? Lees hier hoe.

Betalen zonder pas

In de tijd dat je nieuwe pincode onderweg is moet je misschien betalingen doen of wil je contant geld opnemen. Zo kun je ook zonder betaalpas je bankzaken regelen: 

  • Heb je een andere rekening met een betaalpas? Boek dan geld over met de ABN AMRO app. 
  • Je kunt contant geld opnemen met de ABN AMRO app. Op deze pagina leggen we uit hoe je dit doet.
  • Betalen in de winkel kan ook met Google Pay, Apple Pay of wearables

Pincode vergeten

Ben je jouw pincode vergeten? Je kunt deze zelf opvragen of contact met ons opnemen. Dat kan op 3 manieren.

Pincode opvragen via de ABN AMRO app

Je kunt je pincode per brief opvragen in de ABN AMRO App. Je ontvangt tussen 3 en 5 werkdagen je pincode per post. Zo vraag je de pincode op:

  1. Log in en selecteer 'Passen' in de balk bovenin.
  2. Selecteer de betaalpas waarvan je de pincode wilt opvragen
  3. Tik op 'PIN Aanvragen'
  4. Tik op 'Pincode verzenden'

    Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangt je de pincode per post.

Let op: Heb je zelf je pincode gewijzigd? Deze kun je niet per brief via de app opvragen. Neem dan contact met ons op.

Bel of chat via de ABN AMRO app

  1. Chat of bel ons via de ABN AMRO app. Of log in in Internet Bankieren met de QR code en start de chat.
  2. Omdat je ingelogd bent weten we meteen wie je bent. Een medewerker kijkt of we de pincode opnieuw kunnen opsturen. Of dat je een vervangende betaalpas met een nieuwe pincode nodig hebt.
  3. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvang je de pincode per post.

Je belt ons of chat ons via de website

  1. Pak een geldig identiteitsbewijs.
  2. Start de chat of bel ons. Voor de veiligheid moeten we eerst zeker weten wie je bent. Hiervoor doorloop je een aantal stappen. Dit duurt ongeveer 10 minuten. Daarna kijkt een medewerker of we de pincode opnieuw kunnen opsturen. Of dat je een vervangende betaalpas met een nieuwe pincode nodig hebt.
  3. Binnen 3 tot 5 werkdagen ontvangt je de pincode per post.

Contant geld opnemen zonder pincode

Wist je dat je geld kunt opnemen met de ABN AMRO app? Lees hier hoe.

Betalen zonder pas

In de tijd dat je nieuwe pincode onderweg is moet je misschien betalingen doen of wil je contant geld opnemen. Zo kun je ook zonder betaalpas je bankzaken regelen: 

  • Heb je een andere rekening met een betaalpas? Boek dan geld over met de ABN AMRO app. 
  • Je kunt contant geld opnemen met de ABN AMRO app. Op deze pagina leggen we uit hoe je dit doet.
  • Betalen in de winkel kan ook met Google Pay, Apple Pay of wearables

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.