Uw betaal- of spaarrekening online opzeggen is in 2 minuten gebeurd. We verwerken uw opzegging in de meeste gevallen direct.
Zegt u een laatste betaalrekening op en heeft u nog wel een spaarrekening mét saldo bij ons? Dan kunt u deze betaalrekening niet opzeggen. U heeft een ABN AMRO betaalrekening nodig bij een ABN AMRO spaarrekening.
Zonder betaalrekening heeft u geen toegang meer tot Internet Bankieren en kunt u geen geld meer opnemen van uw spaarrekening. U kunt ook uw bij- en afschrijvingen niet meer inzien. Heeft u nog een andere ABN AMRO betaalrekening? Dan ziet u het opgeheven rekeningnummer nog 15 maanden in uw productenoverzicht in Internet Bankieren.
Heeft u een hypotheek, belegging of verzekering bij ons? Of maakt u automatisch geld over naar een persoon of bedrijf? Geef dan het rekeningnummer aan ons door. Dan wordt het bedrag van de juiste rekening afgeschreven. Of wilt u uw beleggingsrekening opzeggen? Lees hoe u dit kunt doen.
Heeft u een Spaar Deposito met saldo of een Royaal Rekening? U kunt deze spaarrekeningen alleen op een bankkantoor opzeggen.
Een Beleggers spaarrekening kunt u telefonisch opzeggen of kom langs bij een bankkantoor.
Zegt u een laatste betaalrekening op en heeft uw kind een Jongerengroeirekening die is gekoppeld aan deze rekening? Dan kunt u hier niet meer bij om de instellingen te veranderen.
Heeft u geen Internet Bankieren? Kom langs bij een bankkantoor om uw rekening op te zeggen.