Rekening opzeggen

Online zo geregeld

Uw betaal- of spaarrekening online opzeggen is in 2 minuten gebeurd. We verwerken uw opzegging in de meeste gevallen direct.

image not availabale

Goed om te weten voordat u opzegt

  • Er mag een bedrag op uw rekening staan, maar u mag niet rood staan. Heeft u een gezamenlijke rekening? Dan kunt u uw rekening pas opzeggen als het saldo € 0 is.
  • Heeft u een betaalpas bij de rekening die u opzegt? Dan vervalt die automatisch.
  • Download uw rekeningafschriften en/of financieel jaaroverzicht voordat u opzegt. Na opzegging betaalt u hiervoor. Uw betaalrekening is nog 15 maanden na opzeggen te zien in Internet Bankieren. 
image not availabale

U heeft een hypotheek, beleggingsrekening of verzekering bij ons

Heeft u een hypotheek, belegging of verzekering bij ons? Of maakt u automatisch geld over naar een persoon of bedrijf? Geef dan het rekeningnummer aan ons door. Dan wordt het bedrag van de juiste rekening afgeschreven. Of wilt u uw beleggingsrekening opzeggen? Lees hoe u dit kunt doen.

Laatste rekening die u opzegt

Zegt u een laatste betaalrekening op en heeft u nog wel een spaarrekening? Dan heeft u geen toegang meer tot online bankieren. U kunt dan alleen geld van uw spaarrekening overmaken via een bankkantoor.

Heeft u een creditcard van ABN AMRO? Zeg deze dan op via de ABN AMRO Creditcard Services: 020 - 6 600 123. Daarna kunt u pas uw betaalrekening opzeggen. 

Telefonisch of bij een kantoor opzeggen

Heeft u geen Internet Bankieren? Kom langs bij een bankkantoor om uw rekening op te zeggen.

Heeft  u een Spaar Deposito met saldo of een Royaal Rekening? U kunt deze spaarrekeningen alleen op een bankkantoor opzeggen. Een Beleggers spaarrekening kunt u telefonisch opzeggen of kom langs bij een bankkantoor.

Tip