Rekening opzeggen

Online zo geregeld

Uw betaal- of spaarrekening online opzeggen is in 2 minuten gebeurd. We verwerken uw opzegging in de meeste gevallen direct.

Belangrijk voordat u opzegt

icoon
U kunt uw rekening pas opzeggen als het saldo € 0 is. Uw betaalpas vervalt automatisch.
icoon
Laatste rekening die u opzegt? Vergeet niet uw creditcard op te zeggen via ABN AMRO Creditcard Services: 020 - 6 600 123.

Belangrijk voordat u opzegt

icoon
U kunt uw rekening pas opzeggen als het saldo € 0 is. Uw betaalpas vervalt automatisch.
icoon
Laatste rekening die u opzegt? Vergeet niet uw creditcard op te zeggen via ABN AMRO Creditcard Services: 020 - 6 600 123.

Meer informatie

Laatste rekening die u opzegt

Zegt u een laatste betaalrekening op en heeft u nog wel een spaarrekening? Dan heeft u geen toegang meer tot online bankieren. U kunt dan alleen geld van uw spaarrekening overmaken via een bankkantoor. U kunt ook uw bij- en afschrijvingen niet meer inzien. Heeft u nog een andere ABN AMRO betaalrekening? Dan ziet u het opgeheven rekeningnummer nog 15 maanden in uw productenoverzicht in Internet Bankieren.

Hypotheek, beleggingsrekening of verzekering

Heeft u een hypotheek, belegging of verzekering bij ons? Of maakt u automatisch geld over naar een persoon of bedrijf? Geef dan het rekeningnummer aan ons door. Dan wordt het bedrag van de juiste rekening afgeschreven. Of wilt u uw beleggingsrekening opzeggen? Lees hoe u dit kunt doen.

Spaarrekeningen opzeggen

Heeft u een Spaar Deposito met saldo of een Royaal Rekening? U kunt deze spaarrekeningen alleen op een bankkantoor opzeggen.

Een Beleggers spaarrekening kunt u telefonisch opzeggen of kom langs bij een bankkantoor.

Jongerengroeirekening

Zegt u een laatste betaalrekening op en heeft uw kind een Jongerengroeirekening die is gekoppeld aan deze rekening? Dan kunt u hier niet meer bij om de instellingen te veranderen.

Geen Internet Bankieren

Heeft u geen Internet Bankieren? Kom langs bij een bankkantoor om uw rekening op te zeggen.

Meer informatie

Laatste rekening die u opzegt

Zegt u een laatste betaalrekening op en heeft u nog wel een spaarrekening? Dan heeft u geen toegang meer tot online bankieren. U kunt dan alleen geld van uw spaarrekening overmaken via een bankkantoor. U kunt ook uw bij- en afschrijvingen niet meer inzien. Heeft u nog een andere ABN AMRO betaalrekening? Dan ziet u het opgeheven rekeningnummer nog 15 maanden in uw productenoverzicht in Internet Bankieren.

Hypotheek, beleggingsrekening of verzekering

Heeft u een hypotheek, belegging of verzekering bij ons? Of maakt u automatisch geld over naar een persoon of bedrijf? Geef dan het rekeningnummer aan ons door. Dan wordt het bedrag van de juiste rekening afgeschreven. Of wilt u uw beleggingsrekening opzeggen? Lees hoe u dit kunt doen.

Spaarrekeningen opzeggen

Heeft u een Spaar Deposito met saldo of een Royaal Rekening? U kunt deze spaarrekeningen alleen op een bankkantoor opzeggen.

Een Beleggers spaarrekening kunt u telefonisch opzeggen of kom langs bij een bankkantoor.

Jongerengroeirekening

Zegt u een laatste betaalrekening op en heeft uw kind een Jongerengroeirekening die is gekoppeld aan deze rekening? Dan kunt u hier niet meer bij om de instellingen te veranderen.

Geen Internet Bankieren

Heeft u geen Internet Bankieren? Kom langs bij een bankkantoor om uw rekening op te zeggen.