ABN AMRO vindt het belangrijk dat iedereen zelf zijn bankzaken kan regelen. Daarom proberen we bankieren voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken. We blijven werken aan verbeteringen en nemen daarin ook uw wensen mee. Hulp nodig? U kunt altijd contact met ons opnemen.
We geven elke maand gratis cursussen over Internet Bankieren en de ABN AMRO app. Ook staan er handleidingen en video’s met uitleg voor u klaar.
We doen er alles aan om u veilig te laten bankieren. Maar u kunt zelf ook wat doen om uw bankzaken veilig te houden.
Bankieren blijft ook mogelijk zonder internet of mobiel. U kunt bijvoorbeeld geld overmaken via een overboekingsformulier.
We hebben verschillende hulpmiddelen om te bankieren als u moeite heeft met horen of praten, of als u blind bent of slecht ziet.
Laat u uw bankzaken liever door iemand anders regelen, namens u? U kunt iemand uit uw eigen omgeving machtigen. Een volmacht is ook mogelijk.
Misschien loopt u tegen problemen aan bij het opnemen of storten van geld. Een assistent of hulpmiddel als de paspakker kan helpen.
Met Beeldbankieren belt u via uw smartphone, tablet of computer met een adviseur. Bent u doof of slechthorend? Of heeft u moeite met praten? Dan kunt u met ons Beeldbankieren in gebarentaal. Adviseur Ronald vertelt u graag meer in deze video.
Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Bekijk alle telefoonnummers en de openingstijden.
Op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur. Gesloten in het weekend en op feestdagen.
Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Bekijk alle telefoonnummers en de openingstijden.
U krijgt dan een adviseur aan de lijn. Op werkdagen bereikbaar van 8.00 tot 17.30 uur. Gesloten in het weekend en op feestdagen.