Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Service en Contact
Kies een onderwerp
Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen
Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen
Veilig inloggen, geld overboeken en opdrachten bevestigen kan ook met je vingerafdruk of gezichtsherkenning. Heb je een Apple-toestel? Stel dan gezichtsherkenning (Face ID) in, of gebruik je vingerafdruk (Touch ID). Heb je een Android-toestel? Dan kun je je vingerafdruk gebruiken. Op een Android-toestel kun je voor de ABN AMRO app momenteel geen gezichtsherkenning gebruiken.
Zo stel je het zelf in:
- Log in op de app en tik op 'Profiel'.
- Tik op ‘Face ID instellen’, ‘Touch ID instellen’ of ‘Vingerafdruk instellen’.
- Zet de functie aan met het schuifje.
- Bevestig met je 5-cijferige identificatiecode.
Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen
Veilig inloggen, geld overboeken en opdrachten bevestigen kan ook met je vingerafdruk of gezichtsherkenning. Heb je een Apple-toestel? Stel dan gezichtsherkenning (Face ID) in, of gebruik je vingerafdruk (Touch ID). Heb je een Android-toestel? Dan kun je je vingerafdruk gebruiken. Op een Android-toestel kun je voor de ABN AMRO app momenteel geen gezichtsherkenning gebruiken.
Zo stel je het zelf in:
- Log in op de app en tik op 'Profiel'.
- Tik op ‘Face ID instellen’, ‘Touch ID instellen’ of ‘Vingerafdruk instellen’.
- Zet de functie aan met het schuifje.
- Bevestig met je 5-cijferige identificatiecode.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel de klantenservice
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd