Javascript is required

Service en Contact

Kies een onderwerp

Internet Bankieren en app
ABN AMRO app

Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen

Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen

Veilig inloggen, geld overboeken en opdrachten bevestigen kan ook met je vingerafdruk of gezichtsherkenning. Heb je een Apple-toestel? Stel dan gezichtsherkenning (Face ID) in, of gebruik je vingerafdruk (Touch ID). Heb je een Android-toestel? Dan kun je je vingerafdruk gebruiken. Op een Android-toestel kun je voor de ABN AMRO app momenteel geen gezichtsherkenning gebruiken.

Zo stel je het zelf in: 

  1. Log in op de app en tik op 'Profiel'.
  2. Tik op ‘Face ID instellen’, ‘Touch ID instellen’ of ‘Vingerafdruk instellen’.
  3. Zet de functie aan met het schuifje.
  4. Bevestig met je 5-cijferige identificatiecode.

Vingerafdruk of gezichtsherkenning instellen

Veilig inloggen, geld overboeken en opdrachten bevestigen kan ook met je vingerafdruk of gezichtsherkenning. Heb je een Apple-toestel? Stel dan gezichtsherkenning (Face ID) in, of gebruik je vingerafdruk (Touch ID). Heb je een Android-toestel? Dan kun je je vingerafdruk gebruiken. Op een Android-toestel kun je voor de ABN AMRO app momenteel geen gezichtsherkenning gebruiken.

Zo stel je het zelf in: 

  1. Log in op de app en tik op 'Profiel'.
  2. Tik op ‘Face ID instellen’, ‘Touch ID instellen’ of ‘Vingerafdruk instellen’.
  3. Zet de functie aan met het schuifje.
  4. Bevestig met je 5-cijferige identificatiecode.

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.