Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
Service en Contact
Kies een onderwerp
Betaalpas deblokkeren
Betaalpas deblokkeren
- Heb je de pas zelf geblokkeerd via de ABN AMRO app of Internet Bankieren?
- Ben je nu ingelogd met een extra betaalpas of een pas van je gezamenlijke rekening?
Je kunt je pas deblokkeren als je op de knop hieronder klikt. Klik bij de betreffende pas op 'Deblokkeren' en volg de verdere stappen. Daarna is de pas direct weer te gebruiken.
Lukt het niet? Of is er iets anders gebeurd?
- Heb je 3 keer de verkeerde pincode ingevoerd in de e.dentifier?
- Heb je 3 keer de verkeerde responscode ingevoerd in de e.dentifier?
- Geeft de e.dentifier aan dat je pincode geblokkeerd is?
Weet je de pincode nog? Deblokkeer dan de betaalpas bij een geldautomaat. Dat kan door je saldo op te vragen of contant geld op te nemen. Daarna kan je de pas direct weer gebruiken.
Ben je de pincode vergeten of lukt het niet? Neem dan contact met ons op. Of Stel je vraag via de chat.
Kun je niet meer inloggen in Internet Bankieren of de ABN AMRO app?
In een paar stappen kan chatbot Anna je helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. Daarna helpt een van onze medewerkers je verder en kun je weer snel inloggen.
Pas deblokkeren vanuit het buitenland
Ben je in het buitenland en heb je geen toegang tot de ABN AMRO app of Internet Bankieren? Neem dan contact met ons op.
Betaalpas deblokkeren
Heb je zelf de betaalpas geblokkeerd? Dan kun je deze ook weer zelf deblokkeren in de app. Tik op de knop hieronder en selecteer de juiste betaalpas. Tik daarna op 'Deblokkeren'. Je kunt je betaalpas direct weer gebruiken.
Hulp nodig?
Veilig bellen via onze app
Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.
Altijd sneller dan bellen
Bel de klantenservice
Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.
Houd rekening met een wachttijd