Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Chatten met ABN AMRO

Dit zijn de mogelijkheden

Chatten met ons kan 24 uur per dag, 7 dagen in de week. Onze chatbot Anna geeft altijd antwoord. Komt ze er niet uit? Dan kan tijdens onze een medewerker het gesprek overnemen. Is het heel erg druk? Laat dan een bericht achter. Wij sturen je een melding als er een antwoord voor je klaarstaat. 

Chatten met ABN AMRO

Chatbot Anna

Als je met ons gaat chatten, praat je eerst met haar. Ze geeft altijd direct antwoord en kan jou dag en nacht helpen met veel bankzaken. Komt ze er niet uit? Dan kan een medewerker het gesprek overnemen. Tijdens onze openingstijden krijg je vaak direct antwoord.

  • Direct geholpen in de chat
  • Regel jouw bankzaken direct online
  • Chatten kan in de app of op de website

Chatten met een medewerker

Komt Anna er niet uit? Dan neemt een van onze medewerkers het over. 

  • Is het druk? Log in en laat jouw vraag achter. Je krijgt een notificatie als er een antwoord is
  • Het chatvenster hoeft niet open te blijven
  • In de ABN AMRO app of Internet Bankieren is het gesprek beveiligd. Zo kan je meer gegevens delen

24/7 bereikbaar

Chatbot Anna geeft altijd antwoord

Beveiligde omgeving

Login en deel gegevens met ons

Druk bezig?

Krijg een notificatie als er een nieuw bericht is

Anna kan veel meer dan je denkt

Want als het nodig is, zoekt ze ook naar een adviseur die je kan helpen met vragen over jouw bestuurswijziging, het aanvragen van een extra pas, verzekeringen, leenproducten en nog veel meer. Dit kan via chat of Beeldbankieren.

Kan je niet meer inloggen in Internet Bankieren of de ABN AMRO app?

In een paar stappen kan Anna je helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. Daarna helpt een van onze medewerkers je verder en kun je weer snel inloggen.