Javascript is required

Service en Contact

Kies een onderwerp

Passen
Creditcard

Creditcard vervangen

Creditcard vervangen

Je creditcard kun je om verschillende redenen vervangen. Hoe je dat doet is afhankelijk van de situatie:

Creditcard gestolen of verloren?

Blokkeer direct je ABN AMRO creditcard om misbruik te voorkomen: bel 020 - 6 600 611. Voor verlies en diefstal zijn wij dag en nacht bereikbaar, ook vanuit het buitenland.

Je kunt meteen een vervangende ABN AMRO creditcard aanvragen. Deze ontvang je binnen enkele dagen als je in Nederland bent. Woon je in het buitenland en is je buitenlandse adres bij ons bekend? Dan ontvang je de vervangende creditcard op dit adres.

Ben je op vakantie? Neem dan telefonisch contact met ons op. Bel +31 (0)20 - 6 600 611

Doe zo snel mogelijk aangifte bij de politie. Bij diefstal in het buitenland: doe aangifte in het land waar de ABN AMRO creditcard is gestolen.

ABN AMRO creditcard ingenomen door een geldautomaat

Is je ABN AMRO creditcard ingenomen door een geldautomaat? Neem dan contact met ons op. Bel 020 - 6 600 611

ABN AMRO creditcard beschadigd

Is je ABN AMRO creditcard beschadigd? Bijvoorbeeld omdat de chip niet meer werkt? Vraag een vervangende ABN AMRO creditcard aan in Creditcard Online. Wij sturen je dan binnen enkele dagen een nieuwe ABN AMRO creditcard.

ABN AMRO creditcard vervalt bijna

Als je ABN AMRO creditcard bijna is verlopen, krijg je vanzelf een nieuwe ABN AMRO creditcard toegestuurd. Dit gebeurt meestal 4 tot 6 weken voor de vervaldatum van je huidige ABN AMRO creditcard.

Niet gelukt? Of heb je een andere vraag?

Is het online niet gelukt? Of heb je een andere vraag over je creditcard? Bekijk dan de klantenservice-pagina van ICS. Hier kun je een chat starten of het telefoonnummer van de klantenservice vinden.

Creditcard vervangen

Je creditcard kun je om verschillende redenen vervangen. Hoe je dat doet is afhankelijk van de situatie:

Creditcard gestolen of verloren?

Blokkeer direct je ABN AMRO creditcard om misbruik te voorkomen: bel 020 - 6 600 611. Voor verlies en diefstal zijn wij dag en nacht bereikbaar, ook vanuit het buitenland.

Je kunt meteen een vervangende ABN AMRO creditcard aanvragen. Deze ontvang je binnen enkele dagen als je in Nederland bent. Woon je in het buitenland en is je buitenlandse adres bij ons bekend? Dan ontvang je de vervangende creditcard op dit adres.

Ben je op vakantie? Neem dan telefonisch contact met ons op. Bel +31 (0)20 - 6 600 611

Doe zo snel mogelijk aangifte bij de politie. Bij diefstal in het buitenland: doe aangifte in het land waar de ABN AMRO creditcard is gestolen.

ABN AMRO creditcard ingenomen door een geldautomaat

Is je ABN AMRO creditcard ingenomen door een geldautomaat? Neem dan contact met ons op. Bel 020 - 6 600 611

ABN AMRO creditcard beschadigd

Is je ABN AMRO creditcard beschadigd? Bijvoorbeeld omdat de chip niet meer werkt? Vraag een vervangende ABN AMRO creditcard aan in Creditcard Online. Wij sturen je dan binnen enkele dagen een nieuwe ABN AMRO creditcard.

ABN AMRO creditcard vervalt bijna

Als je ABN AMRO creditcard bijna is verlopen, krijg je vanzelf een nieuwe ABN AMRO creditcard toegestuurd. Dit gebeurt meestal 4 tot 6 weken voor de vervaldatum van je huidige ABN AMRO creditcard.

Niet gelukt? Of heb je een andere vraag?

Is het online niet gelukt? Of heb je een andere vraag over je creditcard? Bekijk dan de klantenservice-pagina van ICS. Hier kun je een chat starten of het telefoonnummer van de klantenservice vinden.

Hulp nodig?

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.

Veilig bellen via onze app

Bel ons via de ABN AMRO app en zie meteen of er wachttijd is. Kies het onderwerp van je vraag en krijg rechtstreeks de juiste persoon aan de lijn.

Bel de klantenservice

Bekijk alle telefoonnummers en openingstijden.