Ook tijdens de coronacrisis gaat onze dienstverlening door, zodat u kunt blijven bankieren. Via deze pagina informeren wij u over de mogelijkheden en de laatste ontwikkelingen.
Er komen op dit moment veel vragen binnen bij ons Contact Center. Hierdoor zijn de wachttijden langer dan u van ons gewend bent. Ook kunt u meer achtergrondgeluid ervaren, doordat veel medewerkers vanuit huis werken. Onze excuses voor het ongemak. Wist u dat u veel bankzaken zelf online kunt regelen?
Het coronavirus roept veel vragen op bij ondernemers en zzp’ers. Bijvoorbeeld of er speciale regelingen zijn voor ondernemers die nu in problemen komen. Of vragen over de verruiming van het borgstellingskrediet BMKB. We hebben de meestgestelde vragen op een rijtje gezet.
Wilt u liever vanuit huis ons advies ontvangen? Wij kunnen u ook adviseren via een online videogesprek, bijvoorbeeld over hypotheken. Vele duizenden klanten hebben al goede ervaringen met Beeldbankieren.
Met contactloos betalen helpt u de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan. Tijdelijk betaalt u bedragen tot en met € 50 (normaal: € 25) zonder pincode. Doet u achtereenvolgens meerdere contactloze betalingen? Dat kan nu opgeteld tot € 100 (normaal: € 50). Zo hoeft u minder vaak uw pincode in te toetsen.
Wereldwijd wordt veel gecommuniceerd over het coronavirus. Oplichters spelen hierop in, door valse berichten te sturen. Bijvoorbeeld over een uitbraak in uw regio of het vervangen van uw huidige betaalpas. Klik bij twijfel niet op links, en open geen bijlagen.
De wachttijden in het Contact Center zijn langer dan gebruikelijk. Heeft u een vraag over het opgeven van een order of het openen van een beleggingsrekening? Of wilt u de visie van onze beleggingsexperts weten op de ontwikkelingen? Dan kunt u ook online bij ons terecht.