Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw contactgegevens wijzigen

Verhuisd, ander (mobiel) telefoonnummer of een nieuw e-mailadres?

Hebben wij de juiste contactgegevens van u? Zo voorkomt u bijvoorbeeld dat u post van ons moet ophalen op uw oude adres. Nog niet verhuisd? U kunt een adreswijziging maximaal 3 maanden van tevoren doorgeven.

U kunt direct uw contactgegevens wijzigen via Internet Bankieren of op een bankkantoor met uw identiteitsbewijs. Zo weten wij zeker dat u degene bent die de wijzigingen doorgeeft. En helpt u ons om fraude te voorkomen.

Direct online

Pas zelf uw gegevens aan via Internet Bankieren. Log in met uw e.dentifier of uw identificatiecode. U kunt dan uw privéadres, telefoonnummer en/of uw e-mailadres wijzigen. Dat kan voor uw eigen rekening, of voor uw gezamenlijke rekening(en). U bevestigt de wijzigingen met uw e.dentifier.

Nieuw bedrijfsadres?

Met onderstaand formulier geeft u de wijziging van uw zakelijke contactgegevens door. Op basis van uw contactgegevens die bij de Kamer van Koophandel zijn vastgelegd, passen wij uw gegevens bij ons aan. Is uw organisatie niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Dan geeft u ook via dit formulier uw wijziging door.
Na twee werkdagen ontvangt u de gewenste wijzigingen per post op uw huidige adres om te ondertekenen.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 0024 (uitleg belkosten)

Sparen tijdens de boodschappen

Zegeltjes sparen, maar dan in een modern jasje

Pinsparen: sparen tijdens het boodschappen doen

Vergeet u vaak om geld op uw spaarrekening te zetten? Met Pinsparen gaat sparen vanzelf. Steeds als u pint, gaat er ook een bedrag naar uw spaarrekening. Zo spaart u ongemerkt.

Volg ons via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Volg ons via Google