Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw persoonlijke gegevens wijzigen

Verhuisd, ander (mobiel) telefoonnummer of een nieuw e-mailadres?

Hebben wij de juiste persoonlijke gegevens van u ? U kunt ze bekijken via de Mobiel Bankieren app en in Internet Bankieren. Kloppen de gegevens niet? Geef uw juiste gegevens dan aan ons door. Zo voorkomt u bijvoorbeeld dat u post van ons moet ophalen op uw oude adres. Gaat u binnenkort verhuizen? U kunt een adreswijziging maximaal 3 maanden van tevoren doorgeven.

 

Wijzigen via Internet Bankieren

Pas zelf uw persoonlijke gegevens aan via Internet Bankieren.

  • Log in met uw e.dentifier of uw identificatiecode.

  • Wijzig uw privéadres, telefoonnummer en/of uw e-mailadres. Dat kan voor uw eigen rekening, of voor uw gezamenlijke rekening(en).

  • Bevestigt de wijzigingen met uw e.dentifier.

 

Via een bankkantoor

U kunt uw persoonlijke gegevens ook laten wijzigen op een bankkantoor. Neem uw identiteitsbewijs mee. Zo weten wij zeker dat u degene bent die de wijzigingen doorgeeft. En helpt u ons om fraude te voorkomen.

 

Nieuw bedrijfsadres?

U kunt uw gewijzigde zakelijke contactgegevens doorgeven aan de Kamer van Koophandel. Wij ontvangen van hen de gewijzigde gegevens. Staat uw organisatie niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Geef uw nieuwe contactgegevens dan telefonisch aan ons door via 088 - 226 26 26 (gebruikelijke kosten).

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief