Wat staat waar?

Zo vindt u alles in de Mobiel Bankieren app

Weten wat er mogelijk is met de Mobiel Bankieren app? Er kan meer dan u misschien denkt. Lees de tips voor de meestgebruikte of handigste functies. En bekijk waar u alles precies kunt vinden.

 

Dit kunt u doen bij 'Rekeningen'

Hier vindt u al uw betaal-, spaar- of beleggingsrekeningen. U ziet uw saldo, uw bij- en afschrijvingen en u kunt direct overboeken. Maar er kan meer!

Mist u een rekening? Ga naar 'Instellingen' > 'Beheer rekeningoverzicht' en kies 'Beheer rekeningoverzicht'. Vink de rekeningen aan die u in uw overzicht wilt zien. Staat een bepaalde rekening er niet bij? Dan bent u waarschijnlijk niet gemachtigd voor deze rekening.

Dit kunt u doen bij 'Zelf regelen'

Hier regelt u veel zaken voor de producten die u bij ABN AMRO heeft. Zoals uw betaalpas blokkeren of een schade melden voor uw reisverzekering. Een nieuw product aanvragen kan ook!

  • Betaalpas (de)blokkeren
  • Ga naar 'Zelf regelen', tik op de Jongerengroeirekening en daarna op 'Digitaal bankieren voor kinderen'. Zet dan Mobiel Bankieren aan en kies uw instellingen. Bijvoorbeeld of uw kind mag betalen via iDEAL, of dat u alle bedragen eerst wilt goedkeuren.
  • Betaalpas aanvragen
  • Papieren rekeningafschriften stopzetten
  • Tijdelijk meer of minder pinnen? Of één keer een hoger bedrag pinnen dan normaal? U stelt het in bij 'Zelf regelen'. Tik op uw betaalrekening, dan op het plaatje van uw betaalpas en vervolgens op 'Limiet opnemen' of 'Limiet betalen'. Kies dan het bedrag.
  • Standaard kunt u met uw betaalpas alleen pinnen en betalen binnen Europa. Reist u buiten Europa? Zet uw betaalprofiel dan op 'Wereld'. Dit doet u zo: tik op uw betaalrekening, dan op uw pas en vervolgens op 'Betalen/opnemen buitenland'. Kies dan voor 'Wereld'. Uitzetten? Volg dezelfde stappen en kies 'Europa'.
  • Heeft u meer rekeningen of ook andere producten van ABN AMRO? Bijvoorbeeld een verzekering of een hypotheek? U kunt steeds meer producten vinden bij 'Zelf regelen'. Tik erop en u ziet wat u kunt wijzigen.
  • Heeft u een Doorlopende Reisverzekering bij ons? Tik erop en u kunt direct uw schade melden. We werken er hard aan om dit ook voor andere verzekeringen mogelijk te maken.

Dit kunt u doen bij 'Bankmail'

Via 'Bankmail' kunt u zien of u een bericht van ons heeft ontvangen. Wilt u contact met ons opnemen? Tik dan op het telefoontje om ons te bellen. Lees meer over Bankmail.

Dit kunt u doen bij 'Instellingen'

Bij 'Instellingen' wijzigt u bijvoorbeeld uw persoonlijke gegevens, uw identificatiecode of de volgorde van uw rekeningen. Ook schakelt u hier uw vingerafdruk of Betaalalerts in. 

Dit kunt u doen bij 'Takenlijst'

Via de tab 'Takenlijst' verzendt u uw opdrachten. U bevestigt deze met uw identificatiecode, vingerafdruk of uw e.dentifier. Wist u dat u opdrachten ook kunt Dit kan als u meer dan één opdracht geeft. Kies voor 'Overboeken' en tik daarna op 'Extra overboeking' om nog een opdracht te maken. Tik dan op 'Volgende'. Met de gele knop kunt u alles verzenden. Of vink alleen één of enkele overboekingen aan, en verzend deze met de grijze knop. De rest blijft dan bewaard op uw Takenlijst.

Apps (9 blokjes)

Via de 9 blokjes die linksboven staan, kunt u zien welke andere handige apps we voor u hebben, en welke u misschien al gebruikt. Natuurlijk kunt u ze meteen downloaden. Samen met Mobiel Bankieren maken deze apps uw bankzaken compleet.

Contact

Via het telefoontje boven het menu kunt u ons direct bellen. Tik op het telefoontje, daarna op 'Bel ons' en kies het onderwerp waarover u een vraag heeft. U ziet direct hoe lang de geschatte wachttijd is.