Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Persoonlijke berichten en e-mail

Via de beveiligde omgeving van Internet Bankieren en de ABN AMRO app ontvangt u persoonlijke berichten van ABN AMRO. Bijvoorbeeld als er iets verandert voor een product dat u heeft.

 

Uw berichten zijn verhuisd in Internet Bankieren!

Let op: het tabje ‘Bankmail’ staat niet meer in de navigatie. Uw berichten zijn verhuisd. Vanaf nu kunt u ze bekijken via het icoontje van het belletje rechtsboven. Als er nieuwe berichten zijn, ziet u dat ook hier.

Uw berichten zijn verhuisd in Internet Bankieren

Waar vind ik mijn berichten in de ABN AMRO app?

Uw berichten staan linksboven onder het belletje. In het bolletje ziet u hoeveel ongelezen berichten u heeft.
 

Kan ik een bericht of e-mail sturen?

Het is niet meer mogelijk om ons een bericht of e-mail te sturen. Heeft u een vraag? We helpen u graag. Stel uw vraag aan onze chatbot Anna . Zij geeft direct antwoord en helpt u snel op weg. Komt zij er niet uit? Dan neemt een van onze medewerkers het gesprek van haar over tijdens openingstijden.

Tip: wist u dat u veel dingen zelf kunt regelen? Zoek op onze service en contactpagina naar het onderwerp waar u een vraag over heeft.