Naar de navigatie Naar de inhoud

Uw persoonlijke gegevens wijzigen

Verhuizing, nieuw telefoonnummer of ander e-mailadres?

U wijzigt de volgende gegevens direct zelf via de Mobiel Bankieren app en in Internet Bankieren:

  • Privéadres
  • Telefoonnummer
  • E-mailadres
Laptop met scherm van internet bankieren.

Wijzigen via Internet Bankieren

  • Klik op de button 'Wijzig uw gegevens' en log in met uw e.dentifier of identificatiecode.
  • Wijzig uw privéadres, telefoonnummer en/of uw e-mailadres. 
  • Bevestig de wijzigingen met uw e.dentifier.
Wijzig uw gegevens
Vinger tikt op mobiele telefoon

Wijzigen via de Mobiel Bankieren app

  • Log in op de app en tik op 'Beheer' > 'Persoonlijk' en 'Persoonlijke gegevens'.
  • Wijzig uw privéadres, telefoonnummer en/of uw e-mailadres. 
  • Bevestig met uw identificatiecode. Een adreswijziging bevestigt u met uw e.dentifier.

Via een bankkantoor

U kunt uw persoonlijke gegevens ook laten wijzigen op één van onze bankkantoren. Neem uw identiteitsbewijs mee. Zo weten wij zeker dat u degene bent die de wijzigingen doorgeeft. En helpt u ons om fraude te voorkomen.

 

Nieuw bedrijfsadres?

U kunt uw gewijzigde zakelijke contactgegevens doorgeven aan de Kamer van Koophandel. Wij ontvangen van hen de gewijzigde gegevens. Staat uw organisatie niet ingeschreven bij de Kamer van Koophandel? Geef uw nieuwe contactgegevens dan telefonisch aan ons door via 088 - 226 26 26 (gebruikelijke kosten).

Vragen over gegevens wijzigen

  • Kan ik een verhuizing van tevoren doorgeven?

    Ja, u kunt een adreswijziging maximaal 3 maanden van tevoren doorgeven.

  • Voor welke rekeningen kan ik persoonlijke gegevens wijzigen?

    Persoonlijke gegevens kunt u alleen wijzigen voor uw eigen rekening, of voor uw gezamenlijke rekening(en).

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Pas kwijt op vakantie?

U kunt 'm eenvoudig zelf blokkeren

Pas kwijt op vakantie? Blokkeer 'm via de app of Internet Bankieren

Als u tijdens uw vakantie uw pas kwijtraakt, hoeft u ons daarvoor niet meer te bellen. Want u blokkeert ‘m dan zelf via de app of Internet Bankieren. Vindt u de pas later terug? Deblokkeren gaat net zo snel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief