Javascript is required

Hulp bij de ABN AMRO app

Met welk onderwerp kunnen we je helpen?

Wat is een identificatiecode precies? Hoe zit het als je je telefoon kwijtraakt? En wat als je geen toestel hebt voor de app? We leggen het je graag uit. Wil je meer hulp? In onze hulpvideo's krijg je stap voor stap uitleg. Of volg thuis een gratis cursus over de app. Kies welke hulp bij je past.

Wat andere klanten vragen over de app

Wat is een identificatiecode?

Als je de app voor het eerst instelt, kies je een code van 5 cijfers. Hiermee beveilig je je app. We vragen om de code tijdens het bankieren. Bijvoorbeeld wanneer je inlogt, en als je geld overboekt. 

Hoe log ik in met de app?

Open de app. Tik op de scanner linksbovenin. Ga naar het inlogscherm van Internet Bankieren en scan de QR-code die je ziet. Toets je identificatiecode in, en je bent ingelogd.

Wat als mijn telefoon kwijt is?

Je app is beveiligd met je identificatiecode, vingerafdruk of gezichtsherkenning. Daar kan niet zo snel iemand in. Kom toch snel in actie. Verwijder de toegang van je oude telefoon via Internet Bankieren.

Moet ik bankieren met de ABN AMRO app?

Bankieren met je telefoon hoeft zeker niet. Er zijn genoeg klanten die de ABN AMRO app alleen gebruiken voor inloggen in Internet Bankieren. Je kunt de app dus zien als vervanger voor de e.dentifier. 

Zo log je in met de ABN AMRO app

Als inloggen met de app niet lukt

Kom je niet in de ABN AMRO app? Lukt het bijvoorbeeld niet om de QR-code te scannen? Ben je je identificatiecode vergeten, of is je pas of pincode geblokkeerd? We geven antwoord op de meestgestelde vragen. Ook geven we oplossingen voor andere inlogproblemen.

Meer hulp bij de app en online bankieren

Hulpvideo's over online bankieren

De meeste bankzaken kun je zelf online regelen. In onze hulpvideo’s helpen we je stap voor stap op weg. Bij het blokkeren van je betaalpas, inloggen met de ABN AMRO app en meer. Handig, je kunt de uitleg op elk moment pauzeren of opnieuw bekijken.

Kan ik thuis een cursus over de app volgen?

Ja, dat kan iedere maand. Op een moment dat het jou uitkomt. In 45 minuten maak je kennis met de app. Wat je dan leert? Denk aan geld overboeken, bellen vanuit de app en je pas blokkeren. 

Online bankieren met een beperking

Ben je slechtziend of slechthorend? Heb je moeite met lezen en schrijven? Of heb je iemand in je omgeving met een beperking? We bieden extra uitleg en hulpmiddelen aan, zodat iedereen online kan bankieren.

Nog geen geschikt toestel voor de ABN AMRO app? Lees onze aankooptips

Hulp bij downloaden en activeren

Ga je de ABN AMRO app voor het eerst gebruiken? Je zet ’m in een paar stappen al op je telefoon of tablet. We helpen je op weg bij het downloaden, activeren én het gebruiken van de app.

Vragen over inloggen met de app

Vragen over gebruik van de app

Vragen over veiligheid van de app