Wat staat waar?

Zo vindt u alles in de ABN AMRO app

Weten wat er mogelijk is met de ABN AMRO app? Er kan meer dan u misschien denkt. Lees de tips voor de meestgebruikte of handigste functies. En bekijk waar u alles precies kunt vinden.

 

Dit kunt u doen bij 'Rekeningen'

Hier vindt u al uw betaal-, spaar- of beleggingsrekeningen. U ziet uw saldo, uw bij- en afschrijvingen en u kunt direct overboeken. Maar er kan meer!

Mist u een rekening?

Dit kunt u doen bij 'Zelf regelen'

Hier regelt u veel zaken voor de producten die u bij ABN AMRO heeft. Zoals uw betaalpas blokkeren of een schade melden voor uw reisverzekering. Een nieuw product aanvragen kan ook!

Dit kunt u doen bij het 'belletje'

Via het icoontje met het belletje links boven in uw scherm, kunt u onder 'berichten' zien of u een bericht van ons heeft ontvangen. Lees meer over berichten in de app. Onder 'takenlijst' kunt u opdrachten verzenden en bevestigen. Wist u dat u opdrachten ook kunt  ?

Dit kunt u doen bij 'Profiel'

Bij 'Profiel' wijzigt u bijvoorbeeld uw persoonlijke gegevens, uw identificatiecode of de volgorde van uw rekeningen. Ook schakelt u hier uw vingerafdruk in.

Inloggen met QR

Via het QR-icoon links bovenin de app kunt u inloggen in Internet Bankieren. U heeft dan geen e.dentifier meer nodig om in te loggen. Wel zo handig. Scan bij het inloggen in Internet Bankieren de QR-code met de ABN AMRO app en bevestig. 

Direct bellen vanuit de app

Via het help-icoontje onder in het menu kunt u ons direct bellen. Zo hoeft u geen nummer meer in te toetsen en kunt u gelijk zien wat de wachttijd is. We zien direct wie u bent, zodat we u snel verder kunnen helpen.