Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Starten met de ABN AMRO app

Zo werkt het

icoon
icoon
icoon

Pak uw betaalpas en e.dentifier

Download de app

Voor Android of Apple

Open de app en volg de aanwijzingen

Hiermee u ook uw toestel.

Stap voor stap aan de slag met de app

icoon

Pak uw betaalpas en e.dentifier

icoon

Download de app

Voor Android of Apple
icoon

Open de app en volg de aanwijzingen

Hiermee u ook uw toestel.

Stap voor stap aan de slag met de app

icoon

Vragen over installeren van de app

Het kan zijn dat u opnieuw de vraag krijgt om uw toestel te registreren. Dit gebeurt in de volgende gevallen:

  • U heeft de app verwijderd, en opnieuw geïnstalleerd.
  • U installeert de app op een nieuw toestel.
  • U heeft 3 keer een verkeerde identificatiecode ingevuld.
  • U heeft via de app of Internet Bankieren uw toestel verwijderd uit uw overzicht van geregistreerde toestellen.
  • U heeft de app geïnstalleerd, maar u heeft deze langer dan 1 jaar niet op dat toestel gebruikt.
  • U heeft een nieuwe iPhone of iPad in gebruik genomen en een backup vanuit de iCloud teruggezet.

Misschien is uw toestel verouderd of moet u de software van uw telefoon updaten. In te oude versies van Android of iOS is ook vaak de beveiliging verouderd. Nieuwe functies in de ABN AMRO app doen het dan niet. Die passen we namelijk aan op de nieuwste functies van Android en iOS. Daarom werkt de app niet meer met verouderde versies. Helaas ook niet als uw telefoon of tablet nog in prima staat is.

Deelt u uw toestel met iemand anders? Of heeft u een privé en zakelijke rekening bij ons? Dan kunt u een extra profiel toevoegen aan de app. Met ieder profiel kunt u apart inloggen. Want ieder profiel heeft zijn eigen rekening en eigen identificatiecode. En als u wilt, kunt u ieder profiel een eigen foto geven. Let op: als u meer dan één profiel instelt, wordt inloggen met vingerafdruk of gezichtsherkenning uitgeschakeld. U kunt dan alleen inloggen met de identificatiecode.

Zo voegt u een profiel toe:

  1. Ga naar het inlogscherm van de app
  2. Ziet u een afbeelding van een fietser? Veeg dan het logo of uw foto naar links tot u 'Beheer profielen' ziet staan. Ziet u deze afbeelding niet? Tik dan op het logo of op uw foto
  3. Tik op 'Profiel toevoegen' en volg de stappen 

Gelukt? Zo logt u in met een ander profiel:

  1. Open de app en tik op de profielfoto
  2. Tik op het profiel waarmee u wilt inloggen
  3. Log in
  • Met de ABN AMRO app: ga naar 'Profiel' > 'Toegang en gebruik' > 'Geregistreerde toestellen' 
  • Met Internet Bankieren: mobiele toestellen beheren

Hier kunt u bijvoorbeeld een registratie verwijderen van een telefoon die u niet meer gebruikt.

Soms ziet u uw toestel meer dan één keer staan. Dit gebeurt bijvoorbeeld als u op dit toestel de ABN AMRO app heeft verwijderd en opnieuw heeft geïnstalleerd. U heeft het toestel dan namelijk ook weer opnieuw geregistreerd. U kunt eventuele dubbele vermeldingen in het overzicht gewoon verwijderen. Laat in dat geval alleen de registratie met de laatste datum staan.

Vragen over inloggen

Is alleen het laatste cijfer veranderd? Dan wijzigt u uw pasnummer eenvoudig via de ABN AMRO app. Kies 'Profiel'> 'Nieuw pasnummer instellen'. Zijn de laatste 2 cijfers van uw pasnummer veranderd? Verwijder dan uw registratie en registreer u opnieuw met uw nieuwe pasnummer. U heeft hiervoor uw identiteitsbewijs of de e.dentifier nodig.

Dan moet u zich opnieuw registreren in de app. Dit gaat automatisch. U volgt dan de stappen, zoals bij de eerste keer. U kiest dan opnieuw een identificatiecode en registreert opnieuw uw toestel.

  • Ga in de app naar 'Profiel' > 'Toegang en gebruik' > '5-cijferige identificatiecode'
  • Voer uw huidige identificatiecode in
  • Voer uw nieuwe identificatiecode in
  • Vul de nieuwe identificatiecode nog een keer in ter bevestiging