Nooit meer zoeken naar ons telefoonnummer. Bel gewoon vanuit de ABN AMRO app! Omdat we zien wie u bent, kunnen we u beter en sneller helpen. Scan de QR-code of tik in de app op ‘Help’ en ‘Bel de klantenservice’.
Toestelregistratie is een verplicht onderdeel van de beveiliging van onze app. We herkennen u hierdoor niet alleen aan uw identificatiecode, maar ook aan het toestel waarmee u bankiert. U kunt de app alleen gebruiken, als al deze gegevens kloppen.
Als u de ABN AMRO app voor het eerst gebruikt, kiest u een identificatiecode. Deze persoonlijke code gebruikt u om in te loggen en geld over te boeken. Blijft u binnen uw ? Dan heeft u geen e.dentifier nodig. Lees meer over overboeken zonder e.dentifier.
Heeft u een toestel met Touch ID of vingerafdruk? Ook hiermee kunt u, binnen uw daglimiet, inloggen en geld overboeken. U gebruikt u vingerafdruk dan in plaats van uw identificatiecode. Lees meer overuw vingerafdruk en de ABN AMRO app.
Met een toestel dat gejailbreakt of geroot is, kunt u apps downloaden die niet gecontroleerd zijn door de officiële appstores. Dit soort apps kunnen schade toebrengen aan uw toestel of andere apps. Dat vinden wij zeer onveilig voor de ABN AMRO app. Daarom ondersteunen we bij gejailbreakte of geroote toestellen de werking van de ABN AMRO app niet meer. Ook kunt u op zo'n toestel niet alle functies van de app gebruiken (bijvoorbeeld vingerafdruk).
Wat als u ooit uw telefoon kwijtraakt? Het kan iedereen overkomen. Zorg daarom nu alvast dat uw gegevens veilig zijn als het ooit gebeurt. Dit kan bijvoorbeeld door uw anti-diefstalbeveiliging aan te zetten. Lees hoe u uw telefoon kunt instellen en wat u nog meer kunt doen.
Om de app te gebruiken heeft u internet nodig. Als u mobiel internet gebruikt, kan uw telecomaanbieder hier kosten voor rekenen.
Veiligheid
Toestelregistratie is een verplicht onderdeel van de beveiliging van onze app. We herkennen u hierdoor niet alleen aan uw identificatiecode, maar ook aan het toestel waarmee u bankiert. U kunt de app alleen gebruiken, als al deze gegevens kloppen.
Als u de ABN AMRO app voor het eerst gebruikt, kiest u een identificatiecode. Deze persoonlijke code gebruikt u om in te loggen en geld over te boeken. Blijft u binnen uw ? Dan heeft u geen e.dentifier nodig. Lees meer over overboeken zonder e.dentifier.
Heeft u een toestel met Touch ID of vingerafdruk? Ook hiermee kunt u, binnen uw daglimiet, inloggen en geld overboeken. U gebruikt u vingerafdruk dan in plaats van uw identificatiecode. Lees meer overuw vingerafdruk en de ABN AMRO app.
Met een toestel dat gejailbreakt of geroot is, kunt u apps downloaden die niet gecontroleerd zijn door de officiële appstores. Dit soort apps kunnen schade toebrengen aan uw toestel of andere apps. Dat vinden wij zeer onveilig voor de ABN AMRO app. Daarom ondersteunen we bij gejailbreakte of geroote toestellen de werking van de ABN AMRO app niet meer. Ook kunt u op zo'n toestel niet alle functies van de app gebruiken (bijvoorbeeld vingerafdruk).
Wat als u ooit uw telefoon kwijtraakt? Het kan iedereen overkomen. Zorg daarom nu alvast dat uw gegevens veilig zijn als het ooit gebeurt. Dit kan bijvoorbeeld door uw anti-diefstalbeveiliging aan te zetten. Lees hoe u uw telefoon kunt instellen en wat u nog meer kunt doen.
Starten en stoppen met de ABN AMRO app
Starten met de ABN AMRO app
Heeft u de app nog niet? Download de app in de Apple Store of Google Play Store.
Open de app en volg de stappen in de app.
Stoppen met de ABN AMRO app:
Verwijder de app van uw smartphone of tablet.
Meld u af in Internet Bankieren. Hiervoor heeft u uw e.dentifier nodig.