Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

ABN AMRO

Hulp bij bankieren

als u doof of slechthorend bent

Bent u doof, slechthorend of heeft u moeite met praten? We hebben verschillende hulpmiddelen om te bankieren. U kunt bijvoorbeeld met ons chatten of Beeldbankieren in gebarentaal. We zetten alle hulp voor u op een rij.

vragen over lening

Chat met ons

U kunt met ons chatten via Chatbot Anna. Dat kan op onze website en via de ABN AMRO app. U praat dan eerst met de chatbot: Anna. Ze antwoordt direct en kan bij veel bankzaken dag en nacht helpen. Komt Anna er niet uit? Tijdens kantooruren neemt een medewerker het chatgesprek over.

ABN AMRO

Handleidingen en video's met uitleg

Vindt u het fijn om naar uitleg te kijken? Bijvoorbeeld omdat u hulp kunt gebruiken bij de ABN AMRO app? We hebben hulpvideo’s met ondertiteling voor u opgenomen. Liever rustig lezen? Download dan onze handleiding voor de ABN AMRO app. 

Beeldbankieren in gebarentaal

Met Beeldbankieren belt u via uw smartphone, tablet of computer met een adviseur. Dit kan ook in gebarentaal. Onze adviseur kan advies geven over uw dagelijkse bankzaken, sparen, lenen of verzekeren. Adviseur Ronald vertelt u graag meer in onze video.  

Zo maakt u een afspraak voor Beeldbankieren in gebarentaal


U kunt uw vraag aan onze klantenservice stellen. Bijvoorbeeld via Chatbot Anna. Is er wat meer tijd nodig voor uw vraag? Dan vraagt onze medewerker een adviseur om een afspraak met u te maken. Zo werkt het: 

  • Stap 1. De adviseur stuurt u een e-mail om een afspraak te maken voor Beeldbankieren in gebarentaal. U spreekt via de mail samen een datum af.
  • Stap 2. U krijgt een mail van de adviseur met de naam ‘Bevestiging afspraak’. Hierin leest u terug op welke dag en hoe laat u een afspraak heeft.
  • Stap 3. Eén uur voordat uw afspraak begint, krijgt u een mail met de naam ‘Starten afspraak’. Hierin staat uitgelegd hoe u uw afspraak start.
  • Stap 4. Is het tijd voor uw gesprek? Klik op de link in de e-mail met de naam ‘Starten afspraak’.
ABN AMRO

Tolk mee naar een gesprek

Heeft u een afspraak met een adviseur? Het is altijd mogelijk om uw eigen tolk mee te nemen. Dat kan een familielid of een vriend zijn, of een tolk die u zelf inhuurt. Dit kan een gesprek in het Engels en Nederlands zijn. 

ABN AMRO

Hulp van de Hulp bij Bankzaken Adviseur

Heeft u extra hulp of ondersteuning nodig? Onze Hulp bij Bankzaken Adviseur helpt bij het doen van uw bankzaken. Via Beeldbankieren of bij u thuis. De Hulp bij Bankzaken Adviseur overlegt samen met u hoe we u het beste kunnen helpen. Ook bij dit gesprek mag u een tolk meenemen.