Als een naaste overlijdt, is dit een pijnlijk moment in uw leven. Er moet veel geregeld worden, terwijl uw hoofd daar niet naar staat. Als de overledene klant was bij ABN AMRO, zijn er een aantal dingen die u moet doen en moet weten. We helpen u op weg. U kunt het overlijden online aan ons melden.
U kunt het overlijden online aan ons doorgeven. U krijgt daarna een bevestigingsmail.
We vragen u altijd om zich te identificeren. Ook vragen we altijd naar de overlijdensakte. Dit hoort bij de standaardprocedure bij een melding van een sterfgeval. Zo voorkomen we fraude en waarborgen we de veiligheid.
Direct na uw melding van het overlijden ontvangt u via e-mail een bevestiging met een tijdelijk meldingsnummer. Na enkele dagen sturen we u nog een e-mail met uw referentienummer. Daarin geven we aan wat er nodig is om de nalatenschap af te kunnen handelen. Bijvoorbeeld een overlijdensakte, een verklaring van erfrecht of een verklaring van executele.
Bel met de Nabestaandendesk via 020 - 343 45 45 (gebruikelijke belkosten) .
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Bel met de Nabestaandendesk via 020 - 343 45 45 (gebruikelijke belkosten) .
Bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur, op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.