Naar de navigatie Naar de inhoud
  • Home
  • Preferred Banking

Preferred Banking

Wat is Preferred Banking?

Uw financiële zaken goed regelen, op een manier zoals u dat wilt. ABN AMRO heeft Preferred Banking voor u: persoonlijke dienstverlening met advies op maat. Zo heeft u dus altijd een adviseur, wanneer ú dat prefereert.

Voor wie?

Preferred Banking is er speciaal voor klanten met een vrij besteedbaar vermogen vanaf € 200.000,-.

Heeft u een dergelijk vermogen? Vaak zijn de financiële vraagstukken dan complex. Daarom mag u ook van ons een andere dienstverlening verwachten.

Heeft u een vrij besteedbaar vermogen van meer dan € 500.000,-? Dan vraagt dat om bijzondere aandacht op het gebied van fiscale regelgeving en beheer van uw vermogen. Hiervoor biedt ABN AMRO Mees Pierson op maat gesneden private banking diensten aan. Deze dienstverlening is ook bedoeld voor ondernemers of beheerders van het vermogen voor instituten en charitatieve instellingen.

Een vaste adviseur of team van adviseurs

Als Preferred Banking klant heeft u de keuze uit een eigen, vaste adviseur of een team van adviseurs. Wat u ook kiest: onze adviseurs handelen altijd vanuit uw belang, staan graag voor u klaar en zijn makkelijk te bereiken. Een afspraak maakt u waar en wanneer u dat wilt. Dus ook bij u thuis of op het werk en buiten kantooruren.

Onze adviseurs kennen uw situatie, weten wat u beweegt en hoe u wenst te bankieren. Het zijn goed opgeleide professionals die als geen ander in staat zijn u te adviseren en te ondersteunen in uw wensen over uw vermogen.

Advies op maat

Het opbouwen en onderhouden van een vermogen is strikt persoonlijk. Onze adviseurs bespreken daarom samen met u wat uw persoonlijke situatie is en uw wensen en toekomstdromen zijn. Zij bieden u inzicht in uw vermogen en zetten alle zaken voor u op een rij om u zo deskundig advies op maat te kunnen geven.

Antwoorden op specifieke vragen

Preferred Banking adviseert u op maat over vragen als:

  • Hoe ziet mijn pensioen er straks uit?
  • Welke financiële risico's loop ik als ik arbeidsongeschikt word?
  • Wat gebeurt er als mijn partner komt te overlijden?
  • Hoe regel ik de vermogensoverdracht aan mijn kinderen?

Contact

Altijd bereikbaar

  • Het Preferred Banking Service Center is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar op: 0900 - 92 19 (uitleg tarieven).

  • Adviesgesprekken zijn ook 's avonds en bij u thuis mogelijk.

Hulp nodig? Het Preferred Banking Service Center is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar.

0900 - 9219 (lokaal tarief)

Tip: al uw rekeningen in beeld

Toegang tot al uw rekeningen via de app

In de mobiel bankieren app ziet u al uw rekeningen bij elkaar.

Met de Mobiel Bankieren app heeft u toegang tot uw betaal-, spaar- of beleggingsrekeningen. Ook de betalingen van uw ABN AMRO Credit Card kunt u bekijken. Zo heeft u altijd overzicht, waar en wanneer u wilt.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief