Betaalpas blokkeren

Betaalpas kwijt? Blokkeren is zo gebeurd

Via ABN AMRO app

  1. Log in
  2. Kies de pas die u wilt blokkeren
  3. Klik op 'blokkeren'
  4. Klaar! Uw pas is geblokkeerd


Blokkeren doet u zo:

icoon

Via de ABN AMRO app

Ga naar de app en klik op 'Zelf regelen'. Kies 'Blokkeren' bij de pas die u wilt blokkeren.
icoon

Via Internet Bankieren

Log in met QR. Of gebruik een extra pas of de pas van uw gezamenlijke rekening om in te loggen.
icoon

Bij een bankkantoor

Lukt het niet online? Ga dan langs bij een bankkantoor. Neem wel uw legitimatie mee.
pr-general-tip
betaalpas aanvragen

Heeft u geen ABN AMRO app?

Blokkeer dan uw pas via Internet Bankieren. Log hiervoor in met de QR-code of met een andere pas die gekoppeld is aan uw betaalpas (bijvoorbeeld van een gezamenlijke rekening) die gekoppeld is aan uw betaalrekening.

betaalpas vervangen

Lukt het niet online?

Lukt het niet om via de ABN AMRO app of Internet Bankieren uw pas te blokkeren? Ga dan langs bij een bankkantoor. Neem wel uw legitimatiebewijs mee. Is er een noodsituatie omdat bijvoorbeeld uw betaalpas is gestolen? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten).