Lukt inloggen in Internet Bankieren of de app niet? In een paar stappen helpt chatbot Anna je met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. En helpt een medewerker je verder.
Open de app en kies in de balk bovenin 'Betalen'. Ga naar 'Betaalpassen'. Kies de betaalpas en tik op blokkeren.
Log in met de QR-code en de ABN AMRO app. Of gebruik een extra pas of de pas van uw gezamenlijke rekening om in te loggen.
Lukt inloggen in Internet Bankieren of de app niet? In een paar stappen helpt chatbot Anna je met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. En helpt een medewerker je verder.
Zelf je betaalpas blokkeren in de app of Internet Bankieren is altijd het snelst.
Lukt dat niet? Bel ons dan.
Blokkeer dan je betaalpas via Internet Bankieren. Log in met de e.dentifier en een andere pas op jouw naam. Bijvoorbeeld de betaalpas van een gezamenlijke rekening die gekoppeld is aan je betaalrekening.
In een paar stappen helpt chatbot Anna je met identificeren. Zo weten we zeker wie je bent. Daarna helpt een van onze medewerkers je verder en kan je weer snel inloggen.
Lukt het niet om via de ABN AMRO app of Internet Bankieren je pas te blokkeren? Of is er een noodsituatie omdat bijvoorbeeld je betaalpas gestolen is? Neem dan contact met ons op.