Naar de navigatie Naar de inhoud

Betaalpas aanvragen

Verlies of diefstal van uw Betaalpas

Bent u uw betaalpas kwijt of is uw betaalpas gestolen? Bel ons dan direct om uw betaalpas te laten blokkeren. U kunt dan ook gelijk een nieuwe aanvragen. U bereikt ons via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten), vanuit het buitenland via +31 10 241 17 20.

Vervangende betaalpas aanvragen

Werkt uw betaalpas niet goed? De snelste manier om een vervangende betaalpas aan te vragen is via Internet Bankieren. Heeft u geen Internet Bankieren? Gebruik dan het online aanvraagformulier.

Extra betaalpas aanvragen

Wilt u een extra betaalpas voor een bestaande rekening aanvragen? U regelt dit eenvoudig via Internet Bankieren. Heeft u geen Internet Bankieren? Ga dan langs bij een bankkantoor.

Nieuwe betaalpas aanvragen

Heeft u een betaalrekening en nog geen betaalpas? Een nieuwe betaalpas vraagt u aan via een bankkantoor.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 0024 (uitleg belkosten)

Bericht als uw salaris komt

Sms of mail bij een bij- of afschrijving

Betaalalert lezen

Met Betaalalerts krijgt u een berichtje op uw telefoon als er iets wijzigt op uw betaalrekening. U bepaalt zelf wanneer en hoe vaak u alerts ontvangt. Bijvoorbeeld als uw salaris is overgemaakt.

Volg ons via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Volg ons via Google