Betaalpas aanvragen

Vraag een vervangende, eerste of extra betaalpas aan

Eerste, vervangende of extra betaalpas aanvragen?

Eerste betaalpas

Heeft u een rekening bij ons geopend waar geen standaard betaalpas bij verstuurd wordt (zoals een Jongerengroeirekening)? Vraag dan een pas aan via Internet Bankieren. Hier heeft u een andere pas voor nodig die gekoppeld is aan uw betaalrekening.

Vervangende betaalpas

Is uw betaalpas kapot gegaan? Of ingeslikt door een geldautomaat? Vraag dan een nieuwe pas aan in Internet Bankieren of via de app. 

Extra betaalpas

Wilt u een tweede pas voor uw (gezamenlijke) rekening aanvragen? Deze kunt u online zelf aanvragen via Internet Bankieren. Let op: hiervoor heeft u een andere pas nodig die gekoppeld is aan uw betaalrekening.
icoon

Vragen over uw betaalpas

Op de ABN AMRO Betaalpas staat het Maestro-logo. Maestro is een betaalmerk van Mastercard. Met uw Maestro Betaalpas kunt u in heel Nederland en op de meeste locaties in de wereld op een veilige manier geld opnemen en betalen. 
Ja dat kan, betalen met Apple Pay is appeltje-eitje. U kunt veilig en eenvoudig contactloos betalen met uw iPhone of Apple Watch in winkels, apps en online. Het enige wat u hoeft te doen is Apple Pay activeren. Hier leest u hoe u dat doet.
Ja dat kan. Met Google Pay kunt u snel en eenvoudig contactloos betalen in winkels, met uw mobiele Android-telefoon of smartwatch. Het enige wat u hoeft te doen is Google Pay activeren. Hier leest u hoe u dat doet.

Lukt het niet online?

icoon

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
  • Direct antwoord
icoon

Bel ons via de app

Omdat we weten wie u bent én over welk onderwerp u een vraag heeft kunnen we u sneller helpen.
  • U ziet gelijk de wachttijd
icoon

Bel de klantenservice

Onze klantenservice staat voor u klaar.
  • Houd rekening met een wachttijd

Lukt het niet online?

icoon

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
  • Direct antwoord
icoon

Bel ons via de app

Omdat we weten wie u bent én over welk onderwerp u een vraag heeft kunnen we u sneller helpen.
  • U ziet gelijk de wachttijd
icoon

Bel de klantenservice

Onze klantenservice staat voor u klaar.
  • Houd rekening met een wachttijd