Betaalpas aanvragen

Vraag een vervangende, eerste of extra betaalpas aan

  • Binnen 3 tot 5 werkdagen in huis
  • Pas vervangen? Uw pincode blijft hetzelfde
  • Pas geactiveerd? U kunt direct pinnen

Eerste, vervangende of extra betaalpas aanvragen?

Eerste betaalpas

Als u een betaalrekening bij ons opent, krijgt u daar standaard een betaalpas bij. Alleen bij een Jongerengroeirekening moet u een betaalpas apart aanvragen. Is uw kind toe aan een eigen betaalpas? Vraag deze dan aan via Internet Bankieren.

Vervangende betaalpas

Is uw betaalpas kapot? Of ingeslikt door een geldautomaat? Vraag dan een nieuwe pas aan in Internet Bankieren of via de app.

Extra betaalpas

Vindt u het prettig om een reservepas te hebben voor als er iets gebeurt met uw gewone pas? Vraag dan een extra betaalpas aan. Let op: wilt u een pas om iemand anders te laten pinnen van uw rekening? Dit mag alleen als u die persoon machtigt, of als u samen een gezamenlijke rekening heeft.

Vragen over uw betaalpas

Op de ABN AMRO Betaalpas staat het Maestro-logo. Maestro is een betaalmerk van Mastercard. Met uw Maestro Betaalpas kunt u in heel Nederland en op de meeste locaties in de wereld op een veilige manier geld opnemen en betalen. 
Ja dat kan, betalen met Apple Pay is appeltje-eitje. U kunt veilig en eenvoudig contactloos betalen met uw iPhone of Apple Watch in winkels, apps en online. Het enige wat u hoeft te doen is Apple Pay activeren. Hier leest u hoe u dat doet.
Ja dat kan. Met Google Pay kunt u snel en eenvoudig contactloos betalen in winkels, met uw mobiele Android-telefoon of smartwatch. Het enige wat u hoeft te doen is Google Pay activeren. Hier leest u hoe u dat doet.

Heeft u een nieuwe of vervangende pas nodig, maar bent u in het buitenland? Neem dan contact met ons op .

Weten hoe u een betaalpas aanvraagt in de app?

In deze video laten we u zien hoe u dit simpel zelf kunt doen.

Lukt het niet online?

icoon

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
  • Direct antwoord
icoon

Bel ons via de app

Omdat we weten wie u bent én over welk onderwerp u een vraag heeft kunnen we u sneller helpen.
  • U ziet gelijk de wachttijd
icoon

Bel de klantenservice

Onze klantenservice staat voor u klaar.
  • Houd rekening met een wachttijd

Lukt het niet online?

icoon

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Komt ze er niet uit? Dan neemt een medewerker het gesprek over. Zo werkt het.
  • Direct antwoord
icoon

Bel ons via de app

Omdat we weten wie u bent én over welk onderwerp u een vraag heeft kunnen we u sneller helpen.
  • U ziet gelijk de wachttijd
icoon

Bel de klantenservice

Onze klantenservice staat voor u klaar.
  • Houd rekening met een wachttijd
Scan uw ID via de app

Kunt u niet meer inloggen in Internet Bankieren of de ABN AMRO app?

In een paar stappen kan chatbot Anna u helpen met identificeren. Zo weten we zeker wie u bent. Daarna helpt een van onze medewerkers u verder en kunt u weer snel inloggen.