Naar de navigatie Naar de inhoud

Betaalpas aanvragen

Pinpas aanvragen via Internet Bankieren Pinpas aanvragen via Internet Bankieren

Pas vervangen via Internet Bankieren

  • Aanvragen in 2 minuten
  • Binnen 5 werkdagen in huis
  • Het vervangen van uw pas kost u niets

Betaalpas aanvragen
Pinpas aanvragen via mobiel bankieren Pinpas aanvragen via mobiel bankieren

Pas vervangen via Mobiel Bankieren app

  1. Log in op uw app en tik op 'Beheer'.
  2. Tik op 'Betaalpassen'.
  3. Tik op 'Betaalpas (de)blokkeren/vervangen'.
  4. Tik op 'Vervangen'.
  5. Controleer uw gegevens en vraag aan.

Betalen met uw nieuwe pas in 3 stappen

Betalen - Betaalpas aanvragen - aanvraag in stappen

 

Het blokkeren van uw oude pas

Zodra u uw nieuwe betaalpas activeert, werkt de oude niet meer. Is uw pas kwijt of gestolen? Dan kunt u deze het beste direct blokkeren.

2e betaalpas aanvragen

Wilt u een 2e betaalpas aanvragen? Dat regelt u het snelst online. Met Internet Bankieren kunt u alleen een pas voor uzelf aanvragen. Dat is wel zo veilig. Bent u door iemand gemachtigd? Dan regelt u een 2e pas via telefoon of bankkantoor.

Liever via telefoon of bankkantoor?

Een nieuwe pas vraagt u het snelst online aan. Het is niet alleen makkelijk, maar ook veilig. Regelt u het toch liever telefonisch of via een bankkantoor, dan kan dat natuurlijk. We helpen u graag.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Pas kwijt op vakantie?

U kunt 'm eenvoudig zelf blokkeren

Pas kwijt op vakantie? Blokkeer 'm via de app of Internet Bankieren

Als u tijdens uw vakantie uw pas kwijtraakt, hoeft u ons daarvoor niet meer te bellen. Want u blokkeert ‘m dan zelf via de app of Internet Bankieren. Vindt u de pas later terug? Deblokkeren gaat net zo snel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief