Naar de navigatie Naar de inhoud

Betaalpas aanvragen

Is uw betaalpas kwijt of gestolen of werkt deze niet meer goed?

Als uw betaalpas gestolen of kwijt is, is het belangrijk dat u die direct laat blokkeren. Dan kan niemand er misbruik van maken. Blokkeer uw pas via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app of bel met een van onze medewerkers. Ook kunt u een vervangende betaalpas via Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app aanvragen.

Vervangende betaalpas aanvragen

Werkt uw betaalpas niet goed? De snelste manier om een vervangende betaalpas aan te vragen is via Internet Bankieren. Bent u uw pincode vergeten of is uw nieuwe pas niet aangekomen? Of wilt u de naam op uw pas wijzigen? Bel dan met 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten).

Heeft u geen toegang tot Internet Bankieren? Bel dan met 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Vanuit het buitenland via +31 10 241 17 20.

U kunt ook via de Mobiel Bankieren app uw betaalpas vervangen. Open de app en gan naar de tab Beheer, dan naar 'Instellingen Betaalpas' en tik op 'Betaalpas blokkeren/vervangen'.

Uw vervangende betaalpas wordt direct aangevraagd. U krijgt op uw scherm een bevestiging hiervan. U kunt ook een bevestiging per sms krijgen. Binnen 5 werkdagen heeft u uw nieuwe betaalpas in huis.

Tweede betaalpas aanvragen

Wilt u een tweede betaalpas voor uzelf aanvragen? U regelt dit eenvoudig via Internet Bankieren. Heeft u geen Internet Bankieren? Ga dan langs bij een bankkantoor.

Nieuwe betaalpas aanvragen

Heeft u een betaalrekening en nog geen betaalpas? Een nieuwe betaalpas vraagt u aan via een bankkantoor.

Betaalpas blokkeren

Blokkeer zelf online uw betaalpas. U doet dit snel en eenvoudig via Internet Bankieren. U logt in met uw identificatiecode. Uw betaalpas wordt direct geblokkeerd. U krijgt op uw scherm een bevestiging hiervan. U kunt ook een bevestiging per sms krijgen.

Blokkeer uw pas via de Mobiel Bankieren app. Open de app en ga naar de tab Beheer, dan naar 'Instellingen Betaalpas' en tik op 'Betaalpas blokkeren/vervangen'. U krijgt op uw scherm een bevestiging hiervan. U kunt ook een bevestiging per sms krijgen.

U kunt ook met ons bellen om uw betaalpas te laten blokkeren via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Vanuit het buitenland via +31 10 241 17 20.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 0024 (uitleg belkosten)

Stand-By Service

Tas ergens laten staan? Geen paniek!

Stand By Service

Uw tas in de trein laten staan? Met de Stand-By Service regelt u de belangrijkste zaken met 1 telefoontje. Uw passen blokkeren bijvoorbeeld. En wij vragen direct nieuwe aan als dat kan.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief