Naar de navigatie Naar de inhoud

Betaalpas aanvragen

Is uw Betaalpas kwijt of gestolen?

Bel ons direct om deze te laten blokkeren met 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Vanuit het buitenland via +31 10 241 17 20. U kunt dan meteen een nieuwe pas aanvragen.

Vervangende betaalpas aanvragen

Werkt uw Betaalpas niet goed? Wilt u de naam op uw pas wijzigen? Bent u uw pincode vergeten of is uw nieuwe pas niet aangekomen? De snelste manier om een vervangende Betaalpas aan te vragen is via Internet Bankieren. Heeft u geen toegang tot Internet Bankieren? Bel dan met 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Vanuit het buitenland via +31 10 241 17 20.

Wilt u direct een betaalpas ontvangen waarmee u contactloos kunt betalen? Vraag dan via onderstaande formulier een pas aan. Kies bij 'Reden van vervanging van de betaalpas' voor 'Contactloze pas'. U betaalt dan € 3,50 voor een nieuwe betaalpas.

Extra betaalpas aanvragen

Wilt u een extra betaalpas voor een bestaande rekening aanvragen? U regelt dit eenvoudig via Internet Bankieren. Heeft u geen Internet Bankieren? Ga dan langs bij een bankkantoor.

Nieuwe betaalpas aanvragen

Heeft u een betaalrekening en nog geen betaalpas? Een nieuwe betaalpas vraagt u aan via een bankkantoor.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 0024 (uitleg belkosten)

Bericht als uw salaris komt

Sms of mail bij een bij- of afschrijving

Betaalalert lezen

Met Betaalalerts krijgt u een berichtje op uw telefoon als er iets wijzigt op uw betaalrekening. U bepaalt zelf wanneer en hoe vaak u alerts ontvangt. Bijvoorbeeld als uw salaris is overgemaakt.

Volg ons via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Volg ons via Google