Naar de navigatie Naar de inhoud

Betaalpas aanvragen

Is uw Betaalpas kwijt of gestolen?

Bel ons direct om deze te laten blokkeren met 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Vanuit het buitenland via +31 10 241 17 20. U kunt dan meteen een nieuwe pas aanvragen.

Vervangende betaalpas aanvragen

Werkt uw Betaalpas niet goed? Wilt u de naam op uw pas wijzigen? Bent u uw pincode vergeten of is uw nieuwe pas niet aangekomen? De snelste manier om een vervangende Betaalpas aan te vragen is via Internet Bankieren. Heeft u geen toegang tot Internet Bankieren? Bel dan met 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Vanuit het buitenland via +31 10 241 17 20.

Tweede betaalpas aanvragen

Wilt u een tweede betaalpas voor uzelf aanvragen? U regelt dit eenvoudig via Internet Bankieren. Heeft u geen Internet Bankieren? Ga dan langs bij een bankkantoor.

Nieuwe betaalpas aanvragen

Heeft u een betaalrekening en nog geen betaalpas? Een nieuwe betaalpas vraagt u aan via een bankkantoor.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 0024 (uitleg belkosten)

Stand-By Service

Tas ergens laten staan? Geen paniek!

Stand By Service

Uw tas in de trein laten staan? Met de Stand-By Service regelt u de belangrijkste zaken met 1 telefoontje. Uw passen blokkeren bijvoorbeeld. En wij vragen direct nieuwe aan als dat kan.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief