Naar de navigatie Naar de inhoud

Stand-By Service bekijken of wijzigen

Wat heeft u geregistreerd?

Wilt u weten of u uw paspoort en rijbewijs heeft geregistreerd bij de Stand-By Service? Of wilt u het nummer van uw rijbewijs wijzigen? U kunt dat snel regelen in Internet Bankieren.

Heeft u geen Internet Bankieren? Bel dan met onze Stand-By Service Helpdesk 0900 - 97 97 (gebruikelijke kosten). De helpdesk is op werkdagen bereikbaar tussen 8.30 en 17.00 uur. Wij sturen u dan een wijzigingsformulier per post. Inclusief een overzicht van uw geregistreerde gegevens.

Met de Stand-By Service bent u na 1 telefoontje geholpen na diefstal of verlies van uw geregistreerde passen, creditcards, paspoorten, mobiele telefoons en andere belangrijke zaken. Door ze te blokkeren en waar mogelijk nieuwe aan te vragen (bijvoorbeeld een betaalpas).
Inloggen
  • Log in in Internet Bankieren met uw e.dentifier.

  • Klik op 'Tools' in het persoonlijk menu.

  • Bij 'Overige diensten' klikt u op 'Stand-By Service'.

Gratis paslezer van ABN AMRO voor Internet Bankieren en Mobiel. Ook voor identificatie bij Telefonisch Bankieren. De e.dentifier2 is de opvolger van de e.dentifier. U kunt beide paslezers gebruiken.
Met de Stand-By Service bent u na 1 telefoontje geholpen na diefstal of verlies van uw geregistreerde passen, creditcards, paspoorten, mobiele telefoons en andere belangrijke zaken. Door ze te blokkeren en waar mogelijk nieuwe aan te vragen (bijvoorbeeld een betaalpas).
Gegevens bekijken
  • Scroll naar 'overige producten'.

  • Klik op het vergrootglas achter 'Stand-By Service'.

Wijzigen
  • Selecteer het document.

  • Klik op 'Wijzigen'.

  • Wijzig de gegevens.

  • Klik op 'OK'.

Vragen?

  • Ik heb alleen een spaarrekening bij de ABN AMRO. Kan ik dan ook de Stand-By Service aanvragen?

    De Stand-By Service is alleen bedoeld voor klanten met een betaalrekening of betaalpakket bij ABN AMRO.

  • De rekeninghouder is overleden. Hoe zeg ik zijn Stand-By Service op?

    Bij overlijden van een rekeninghouder kan een nabestaande online een formulier invullen. Daarmee kunnen alle rekeningen en aanverwante diensten worden opgeheven. U vindt meer informatie daarover in de brochure Nabestaanden (pdf, 160kB)

  • Vervalt mijn registratie in de Stand-By Service als ik mijn rekening bij ABN AMRO opzeg?

    Nee, uw registratie verdwijnt niet vanzelf. U moet de Stand-By Service zelf opzeggen. Meer informatie staat in de Voorwaarden voor de Stand-By Service (pdf, 858kB).

Vragen over de Stand-By Service? Bel op werkdagen van 8.30-17.00 uur.

0900 - 9797 (uitleg belkosten)

Betaalpas kwijt? Blokkeer die direct

Regel het zelf met Mobiel Bankieren

Zelf uw betaalpas blokkeren met de app

Met de app kunt u uw betaalpas direct blokkeren en een nieuwe aanvragen. Zo kan er niets met uw geld gebeuren. Heeft u uw pas later weer gevonden? Geen probleem. Via de app deblokkeert u uw pas net zo gemakkelijk.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief