Naar de navigatie Naar de inhoud

ABN AMRO in uitzending Kassa

De uitzending van Kassa

Het televisieprogramma Kassa besteedt vanavond aandacht aan een zaak waar ABN AMRO bij is betrokken. In deze zaak hebben wij de schade niet vergoed. De schade was het gevolg van een kwaadaardig virus op de pc. De zaak gaat om een zakelijke klant van ABN AMRO. In het programma doen we geen inhoudelijke mededelingen hierover omdat het om een klant gaat.

 

Zakelijk of particulier

Over de vergoeding van schade als gevolg van internetfraude hebben we met zakelijke klanten andere afspraken dan met particuliere klanten. Particuliere klanten krijgen schade door internetfraude vergoed. Schade wordt niet vergoed als de klant zelf schuld heeft. Zakelijke klanten hebben meer eigen verantwoordelijkheden op het gebied van veilig online bankieren.

Fraudezaken

In alle fraudezaken geldt dat wij na melding van een klant de zaak grondig onderzoeken. Waar mogelijk helpen wij de klant bij het terughalen van het geld dat door fraude verdwenen is. In dit specifieke geval heeft ABN AMRO 80% van het geld voor de klant teruggehaald.  

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Betaalpas kwijt?

Tip: blokkeer zelf uw pas via de app

Nieuwe betaalpas aanvragen via de app

Betaalpas kwijt? Ga naar 'Beheer > Betaalpas (de)blokkeren/vervangen' en blokkeer uw pas direct. En vraag meteen een nieuwe aan. Uw pas weer gevonden? Deblokkeren gaat net zo makkelijk.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief