Naar de navigatie Naar de inhoud

abnamro.nl verandert

Waarom veranderingen?

Onze website krijgt een nieuwe stijl! We doen dit, omdat we continu onze dienstverlening aan u willen verbeteren. Dit gebeurt overigens niet in één keer, maar in een aantal stappen. Daarom zult u de komende tijd vaker veranderingen op onze website tegenkomen. Natuurlijk vertellen we u van tevoren wanneer dat zover is, zodat u weet wat er gaat gebeuren.

 

Geef uw browser toestemming voor ABN AMRO popups

Soms krijgt u in Internet Bankieren een melding waarin wordt gevraagd of u een nieuwe pagina wilt openen. Om dan verder te kunnen gaan, moet uw browser pop-ups van abnamro.nl toestaan. Open met de F1-toets het help-scherm van uw browser. Daar kunt u opzoeken hoe u dat doet.

 

actueelInformatie over de veranderingen op onze website kondigen wij alleen aan via abnamro.nl. Wij nemen hierover nooit contact met u op via telefoon, e-mail, Whatsapp of social media.

Wat is er veranderd?

Gebruikt u Internet Bankieren wel eens op uw tablet of uw mobiel? Dit ging helaas nog niet altijd zo prettig als bijvoorbeeld bankieren via de app. We vonden dat dat beter moest. Daarom hebben we Internet Bankieren vernieuwd. Hierbij maakt het niet meer uit of u bankiert op uw computer of tablet: alles werkt hetzelfde en ziet er hetzelfde uit. Lees hieronder welke wijzigingen u kunt verwachten.

 
Inloggen in het vernieuwde Internet Bankieren

Het inlogscherm is veranderd

U ziet alle manieren waarop u kunt inloggen nu in één duidelijk overzicht bij elkaar:
  • met de donkergroene e.dentifier
  • met de 'oude' doorzichtige e.dentifier
  • met uw identificatiecode

 
Geen groene menubalk meer in Internet Bankieren

Ingelogd? Geen groene menubalk meer

Veel klanten vinden het verwarrend dat er twee menubalken staan in Internet Bankieren. Daarom halen we daar de groene menubalk weg. Wilt u informatie zoeken op onze website? Log dan uit, of klik op de link < ABNAMRO.nl.

 
Hetzelfde gemak op computer en mobiel

Hetzelfde gemak op computer en mobiel

In het vernieuwde Internet Bankieren maakt het niet uit of u bankiert op uw computer of op uw mobiel. Alles past zich aan aan het toestel dat u gebruikt. Dus ook als u vanuit de Mobiel Bankieren app wordt doorgestuurd naar de browser. Bijvoorbeeld als u een adreswijziging wilt doorgeven. Dat werkt prettig!

Tip: al uw rekeningen in beeld

Toegang tot al uw rekeningen via de app

In de mobiel bankieren app ziet u al uw rekeningen bij elkaar.

Met de Mobiel Bankieren app heeft u toegang tot uw betaal-, spaar- of beleggingsrekeningen. Ook de betalingen van uw ABN AMRO Credit Card kunt u bekijken. Zo heeft u altijd overzicht, waar en wanneer u wilt.