Naar de navigatie Naar de inhoud

Pakketten

Vergelijk de betaalpakketten

BetaalGemak Standaard - betaalpas BetaalGemak Extra - creditcard BetaalGemak Max - goldcard
BetaalGemak Standaard   BetaalGemak Extra   BetaalGemak Max
€ 1,40  per maand € 3,15  per maand € 5,80  per maand
button-direct-aanvragen-gecentreerd
button-direct-aanvragen-gecentreerd button-direct-aanvragen-gecentreerd
 Betaalrekening en Betaalpas Betaalrekening en Betaalpas Betaalrekening en Betaalpas
 Internet en Mobiel bankieren Internet en Mobiel Bankieren Internet en Mobiel Bankieren

Credit Card (indien gewenst) 2 Gold Cards (indien gewenst)
 Tot 5 extra betaalrekeningen Tot 5 extra betaalrekeningen
 25 betaalalerts per maand 25 betaalalerts per maand

2e Betaalpas
 Stand-By Service
 Rente op één betaalrekening
button-direct-aanvragen-gecentreerd button-direct-aanvragen-gecentreerd button-direct-aanvragen-gecentreerd
meer informatie meer informatie meer informatie

Bekijk het complete overzicht van de tarieven voor betaaldiensten.

Betaalalerts zijn berichten die u per sms of e-mail ontvangt als er iets verandert op uw betaalrekening.
Met de Stand-By Service bent u na 1 telefoontje geholpen na diefstal of verlies van uw geregistreerde passen, creditcards, paspoorten, mobiele telefoons en andere belangrijke zaken. Door ze te blokkeren en waar mogelijk nieuwe aan te vragen (bijvoorbeeld een betaalpas).
 

Uw betaalpakket omzetten?

Heeft u al een betaalpakket en wilt u liever een ander pakket? U kunt altijd up- of downgraden. Kies het pakket dat bij u past en deze vraag direct aan.

Afspraak op kantoor

Wilt u een betaalrekening openen op een bankkantoor? Gebruik dan het online afspraakformulier. Wij bellen u dan terug om de afspraak te bevestigen en een tijd af te spreken.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers.
Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0800 - 024 07 18 (gratis)

Pas kwijt op vakantie?

U kunt 'm eenvoudig zelf blokkeren

Pas kwijt op vakantie? Blokkeer 'm via de app of Internet Bankieren

Als u tijdens uw vakantie uw pas kwijtraakt, hoeft u ons daarvoor niet meer te bellen. Want u blokkeert ‘m dan zelf via de app of Internet Bankieren. Vindt u de pas later terug? Deblokkeren gaat net zo snel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief