Betaalpas deblokkeren via Internet Bankieren

U kunt uw geblokkeerde betaalpas eenvoudig deblokkeren als u deze kwijt was en heeft teruggevonden.

 
  • Voor deblokkeren via Internet Bankieren heeft u een andere pas nodig (bijvoorbeeld van een gezamenlijke rekening) die gekoppeld is aan uw betaalrekening. 
  • Heeft u geen extra betaalpas? Deblokkeer uw pas dan in de Mobiel Bankieren app. 
  • Heeft u geen Mobiel Bankieren app? Ga dan naar een bankkantoor. Neem wel uw legitimatiebewijs mee. Vanwege fraudegevoeligheid kunt u de pas niet telefonisch deblokkeren.
 
-

Stap 1: Ga naar www.abnamro.nl en log in met de QR-code van uw mobiel

-

Stap 2: Klik op ‘Zelf regelen’ in het menu

 
-

Stap 3: Klik op Betaalpas (de)blokkeren

-

Stap 4: Controleer het rekeningnummer en het pasnummer

Zo voorkomt u dat u de verkeerde pas blokkeert. Vul uw telefoonnummer in om een bevestiging via sms te ontvangen (optioneel).

 
-

Stap 5: Klik op Deblokkeren

-

Stap 6: Bevestig met de QR-code van uw mobiel of met uw andere betaalpas en e.dentifier

 
-

Stap 7: Uw pas is gedeblokkeerd

Stap 8: Bent u klaar met Internet Bankieren? Log dan altijd uit.

Stap 8: Bent u klaar met Internet Bankieren? Log dan altijd uit