Javascript is required

Deblokkeren betaalpas

Kies hieronder de situatie die voor jou geldt

Hoe je een betaalpas deblokkeert is afhankelijk van je situatie. In de meeste gevallen kun je zelf je pas deblokkeren in Internet Bankieren of de app. Kies hieronder de situatie die voor jou geldt. En je hebt meteen een antwoord.

Zo kun je je pas deblokkeren

Ik kan niet meer inloggen

Ik kan niet meer inloggen

Lukt het niet om in te loggen? Dan kun je nog proberen om in te loggen met de pas van je partner als u een gezamelijke rekening heeft.

Geen gezamelijke rekening? Neem dan contact met ons op om je betaalpas te deblokkeren.

Ik kan niet meer inloggen

Lukt het niet om in te loggen? Dan kun je nog proberen om in te loggen met de pas van je partner als u een gezamelijke rekening heeft.

Geen gezamelijke rekening? Neem dan contact met ons op om je betaalpas te deblokkeren.

Heb je een nieuwe of vervangende betaalpas?

Deze hoef je niet te deblokkeren. Een nieuwe betaalpas activeer je via de telefoon met de code in de brief. Een vervangende betaalpas activeer je door te pinnen bij een geldautomaat of in een winkel. Je pincode blijft hetzelfde.

Veelgestelde vragen

Ook handig