Pincode van uw betaalpas vergeten?

U kunt niet meer betalen of geld opnemen omdat u de pincode van uw betaalpas bent vergeten. Heel vervelend, maar het overkomt iedereen wel eens. Gelukkig kunt u een nieuwe pincode opvragen bij een bankkantoor. Dat is wel zo veilig.

 

Bezoek een van onze bankkantoren en neem een geldig legitimatiebewijs mee. Heeft u uw pincode ooit aangepast? Dan ontvangt u binnen 5 dagen een nieuwe kaart, activatiebrief en pincodebrief. Heeft u uw pincode niet aangepast, dan ontvangt u een nieuwe pincodebrief binnen 3 dagen.

5-cijferige identificatiecode vergeten?

 

Voor de ABN AMRO app

Bent u uw identificatiecode vergeten? Dan moet u zich opnieuw registreren in de app. Dit gaat automatisch. U volgt dan de stappen, zoals bij de eerste keer. U kiest dan opnieuw een identificatiecode en registreert opnieuw uw toestel. Let op: u heeft hiervoor uw betaalpas en e.dentifier nodig.

Geen toegang meer?

 

Tot Internet Bankieren


Heeft u 5 keer een verkeerd rekeningnummer, pasnummer of responsivecode ingevoerd in Internet Bankieren?

  1. Ga naar een geldautomaat van ABN AMRO of Geldmaat
  2. Voer uw huidige pincode in
  3. Check uw saldo of neem geld op
  4. U kunt weer inloggen in Internet Bankieren met de e.dentifier

Nieuwe pas nieuw pasnummer

Op een nieuwe betaalpas staat ook een nieuw pasnummer. Pas dit nummer aan in het inlogscherm van Internet Bankieren.

Tot de ABN AMRO app

Heeft u 3 keer de verkeerde identificatiecode ingevuld?

  1. Registreer uzelf opnieuw in de app
  2. Volg de stappen
  3. Kies uw nieuwe identificatiecode
  4. Registreer uw toestel opnieuw
Let op: u heeft hiervoor uw betaalpas en e.dentifier nodig.
 

Heeft u geen e.dentifier of bent u uw pincode vergeten? Bezoek een van onze bankkantoren en neem een geldig legitimatiebewijs mee.

Tip