Pincode van uw betaalpas vergeten?

U kunt niet meer betalen of geld opnemen omdat u de pincode van uw betaalpas bent vergeten. Of u weet uw 5-cijferige identificatiecode niet meer. Heel vervelend, maar het overkomt iedereen wel eens. Gelukkig kunt u uw pincode opvragen bij een bankkantoor. Dat is wel zo veilig. Bekijk hieronder wat u moet doen.

U bent uw pincode van uw betaalpas vergeten

Bezoek een van onze bankkantoren. En neem een geldig legitimatiebewijs mee.

Heeft u uw pincode ooit aangepast? Dan ontvangt binnen 5 dagen een nieuwe kaart, activatiebrief en pincodebrief. Heeft u uw pincode niet aangepast, dan ontvangt een nieuwe pincodebrief al binnen 3 dagen.

 

U bent uw 5-cijferige identificatiecode vergeten

Voor Internet Bankieren

Log in met uw e.dentifier en betaalpas om een nieuwe identificatiecode aan te maken.

Maak een nieuwe identificatiecode aan.

Heeft u geen e.dentifier of bent u uw pincode vergeten? Bezoek een van onze bankkantoren en neem een geldig legitimatiebewijs mee.

Voor de Mobiel Bankieren app

U moet zich opnieuw registreren. Uw oude code wordt dan vervangen door uw nieuwe code. U heeft hiervoor uw betaalpas, e.dentifier en pincode nodig. 

  1. Log in met uw e.dentifier en betaalpas om een nieuwe identificatiecode aan te maken
  2. Klik op het inlogscherm op 'Een (nieuwe) identificatiecode aanvragen'

Heeft u geen e.dentifier of bent u uw pincode vergeten? Bezoek een van onze bankkantoren en neem een geldig legitimatiebewijs mee.

 

U heeft geen toegang meer tot Internet Bankieren

U heeft 5 keer een verkeerd rekeningnummer, pasnummer of responsivecode ingevoerd in Internet Bankieren

  1. Ga naar een geldautomaat van ABN AMRO of Geldmaat
  2. Voer uw huidige pincode in
  3. Check uw saldo of neem geld op
  4. U kunt weer inloggen in Internet Bankieren met de e.dentifier

Pincode vergeten? Bezoek een van onze bankkantoren en neem een geldig legitimatiebewijs mee.

Nieuwe pas? Nieuw pasnummer

Op een nieuwe betaalpas staat ook een nieuw pasnummer. Pas dit nummer aan in het inlogscherm van Internet Bankieren.

 

U heeft geen toegang meer tot de Mobiel Bankieren app

U heeft 3 keer de verkeerde identificatiecode ingevoerd

Dan moet u zich opnieuw registreren. Uw oude code wordt dan vervangen door uw nieuwe code. U heeft hiervoor uw betaalpas, e.dentifier en pincode nodig.

  1. Log in met uw e.dentifier en betaalpas om een nieuwe identificatiecode aan te maken
  2. Klik op het inlogscherm op 'Een (nieuwe) identificatiecode aanvragen'

Heeft u geen e.dentifier of bent u uw pincode vergeten? Bezoek een van onze bankkantoren en neem een geldig legitimatiebewijs mee.

Tip