Javascript is required

Deblokkeren betaalpas

Kies hieronder de situatie die voor jou geldt

Hoe je een betaalpas deblokkeert is afhankelijk van je situatie. In de meeste gevallen kun je zelf je pas deblokkeren in Internet Bankieren of de app. Kies hieronder de situatie die voor jou geldt. En je hebt meteen een antwoord.

Zo kun je je pas deblokkeren

Pincode 3x verkeerd ingetoetst
Bij geld opnemen of pinnen in winkel

Deblokkeren via app

Deblokkeren via app

Je kunt je betaalpas zelf deblokkeren via de app. Vervolgens kun je dit afronden bij een geldautomaat van Geldmaat. Dat werkt zo:

  1. Open de ABN AMRO app en log in
  2. Tik in je productoverzicht op 'Passen'
  3. Tik op de juiste betaalpas en tik op 'Deblokkeren'
  4. Ga naar een geldautomaat van Geldmaat en check je saldo of neem geld op

Ben je in het buitenland? Dan kun je ook je pas deblokkeren bij een andere geldautomaat.

Je betaalpas is nu weer te gebruiken

Deblokkeren via app

Je kunt je betaalpas zelf deblokkeren via de app. Dat werkt zo:

  • Tik op de knop hieronder. Je ziet een overzicht van je betaalpassen
  • Selecteer de betaalpas die je wilt deblokkeren
  • Tik op deblokkeren
  • Ga naar een geldautomaat van Geldmaat en check je saldo of neem geld op

Je betaalpas is nu weer te gebruiken

Heb je een nieuwe of vervangende betaalpas?

Deze hoef je niet te deblokkeren. Een nieuwe betaalpas activeer je via de telefoon met de code in de brief. Een vervangende betaalpas activeer je door te pinnen bij een geldautomaat of in een winkel. Je pincode blijft hetzelfde.

Veelgestelde vragen

Ook handig