Javascript is required

Dit moet je weten over Vermogensbeheer

Praktische informatie voor nieuwe klanten van Vermogensbeheer

Bij Vermogensbeheer staat ons team van gecertificeerde vermogensbeheerders klaar om je te ondersteunen. Op deze pagina lees je meer over klant worden van Vermogensbeheer.

Klant worden bij Vermogensbeheer? Deze stappen kun je verwachten

  1. We maken een afspraak

    Als je belt met 088 388 9779 of je gegevens achterlaat, maken we een afspraak voor een gesprek met een vermogensbeheerder. Dat gesprek kan via Beeldbankieren of telefonisch.

  2. We houden een intakegesprek

    Tijdens het intakegesprek bespreek je samen met de vermogensbeheerder jouw doelen en mogelijkheden. Op basis van dit gesprek stellen we jouw persoonlijk beleggersprofiel op. Het gesprek is vrijblijvend: je kunt ook samen tot de conclusie komen dat Vermogensbeheer niet bij je past.

    We vragen je om een aantal documenten mee te nemen naar dit gesprek. Op de pagina Documenten adviesgesprek vind je onder het kopje Vermogensbeheer een lijstje met de documenten die je nodig hebt voor het intakegesprek.

  3. Je ontvangt een persoonlijk beleggersprofiel

    In je persoonlijk beleggersprofiel lees je hoe we jouw doelen willen bereiken en hoe haalbaar die doelen zijn. Ook vind je hier het gekozen risicoprofiel en beleggingsmandaat. 

    De vermogensbeheerder schrijft ook een toelichting met wat jullie hebben besproken, inclusief een overzicht van mogelijke vermogensontwikkeling.

  4. Je krijgt een overzicht van jouw mogelijke vermogensontwikkeling

    Het overzicht van jouw mogelijke vermogensontwikkeling is gebaseerd op je inleg en risicoprofiel. Het is uitgesplitst in een goede markt, een verwachte markt en een slechte markt.

  5. We starten met Vermogensbeheer voor jou

    Wanneer je akkoord bent met jouw persoonlijk beleggersprofiel, tekenen we het contract. Je stort het afgesproken bedrag op je Vermogensbeheer¬rekening en onze beleggingsexperts gaan voor je aan de slag.

  6. Je krijgt ieder kwartaal een rapportage

    In je kwartaalrapportage zie je een overzicht van jouw beleggingen en je resultaten. Ook zie je hoe jouw beleggingen bijdragen aan duurzame doelen.

  7. We houden een jaarlijkse bespreking over je beleggingsportefeuille

    Jaarlijks bespreek je met een vermogensbeheerder je behaalde resultaten en de verwachtingen in de markt. Je kijkt ook of je risicoprofiel en mandaat nog bij jou passen, of dat er aanpassingen nodig zijn.

  8. Je hebt contactmomenten wanneer je dat nodig vindt

    In een jaar kan er veel veranderen in je privésituatie. Heb je tussentijds behoefte aan contact met een vermogensbeheerder? Dat kan gewoon. We maken graag tijd voor jou.

Hoe ziet dat gesprek eruit?

Vermogensbeheerder Koen Poppelaars vertelt in een interview hoe een eerste gesprek met hem eruitziet en hoe het contact daarna is.

Contact opnemen

Je kunt rechtstreeks contact opnemen met een vermogensbeheerder of je kunt de servicedesk bellen via 088 388 9779. Zij kunnen je helpen met vragen over Vermogensbeheer of een afspraak voor je inplannen met een vermogensbeheerder.

Word je zelf gebeld door dit nummer en vertrouw je het niet? Vraag dan de medewerker om een Gesprek Check. Zo weet je zeker met wie je belt en kun je fraude voorkomen.

De antwoorden op al je vragen

Als je eenmaal klant bent bij Vermogensbeheer, hoe kun je dan jouw portefeuille en resultaten inzien? En hoe kun je geld opnemen van je Vermogensbeheerrekening? De antwoorden op deze en andere vragen vind je in ons overzicht van veelgestelde vragen.

Bekijk de veelgestelde vragen

Beleggen kent risico's

Beleggen doe je met geld dat je over hebt, naast je buffer voor onverwachte uitgaven. Beleggen brengt risico’s met zich mee. Je kunt (een deel van) je inleg verliezen. Het is goed om je hiervan bewust te zijn.

Vragen? We helpen graag.

Chatbot Anna

Chat met chatbot Anna. Zo werkt het.

Bel ons direct

Bel ons met al je vragen over Vermogensbeheer op 088 388 9779 (maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur). Word je zelf gebeld door dit nummer en vertrouw je het niet? Vraag dan om een Gesprek Check. Zo weet je zeker met wie je belt en kun je fraude voorkomen.

Maak een afspraak

Laat je gegevens achter en je wordt gebeld om een afspraak in te plannen.