Naar de navigatie Naar de inhoud

Advies bij ABN AMRO

Advies, wat krijgt u daarvoor?

Bij grote financiële beslissingen is het fijn als iemand met verstand van zaken met u meedenkt. De adviseurs van ABN AMRO doen dat graag. Wij gaan samen met u op zoek naar de oplossing die het beste bij u past. Tijdens een persoonlijk adviesgesprek kijken wij nauwkeurig naar uw persoonlijke situatie: uw werk- en thuissituatie, uw huidige financiële behoeften en uw plannen en wensen voor de toekomst. Ook houden wij rekening met wat er kan gebeuren. U kunt bijvoorbeeld arbeidsongeschikt raken of overlijden. Na afloop van het gesprek ontvangt u een helder adviesrapport.

Maak een afspraak:

 
 

U weet vooraf wat u betaalt

Alle financiële instellingen geven vooraf aan welke kosten u betaalt voor advies en wat de instelling daarvoor doet. Bij ons leest u dit in onze adviesofferte en het dienstverleningsdocument. Wij brengen advieskosten pas in rekening als u de adviesofferte getekend heeft en het advies heeft ontvangen. Het eerste oriëntatiegesprek is gratis en vrijblijvend.

Video hulp en advies bij financiële beslissingen
 

Wat kost een goed advies?

  • Het vrijblijvend oriëntatiegesprek is gratis.

  • Gaat u akkoord met de adviesofferte? Dan betaalt u een vast bedrag voor de advieskosten.

  • Sluit u na advies het product af? Dan betaalt u daarvoor een vast bedrag voor de afhandelingskosten.

  • Heeft u een advies ontvangen en wijzigt uw financiële situatie? Als u binnen 1 jaar een update wilt, kost u dat niets.

Zelf regelen?

  • Besluit u na het gratis oriëntatiegesprek dat u geen advies wilt? Geen probleem, het is vrijblijvend.

  • Wilt u een product afsluiten zonder advies? Dat kan. Wij informeren u dan over het product, beantwoorden uw vragen voor het product en helpen u met de aanvraag. U betaalt alleen afhandelingskosten.

  • Voordat u het product aanvraagt, maakt u de kennis- en ervaringstoets. Door deze verplichte toets kunt u een bewuste keuze maken of u het product met of zonder advies wilt aanvragen.

 

Advies en kosten

Wat wilt u? Waar betaalt u voor?
Advies en een product afsluiten U betaalt voor het advies en de afhandeling
Wel advies, maar geen product afsluiten U betaalt voor het advies
Alleen product afsluiten U betaalt voor de afhandeling

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Bedrag onterecht afgeschreven?

Boek een verkeerde incasso terug via de app

U kunt via de app eenvoudig een onterechte incasso terugboeken.

Is er geld van uw rekening afgeschreven waarvoor u geen toestemming heeft gegeven? U kunt een onterechte incasso eenvoudig terugboeken via de Mobiel Bankieren app.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief