Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Wat doet de Hulp bij Bankzaken Adviseur?

Lees de verhalen

Wil je weten wat een Hulp bij Bankzaken Adviseur voor je kan doen? Lees de ervaringen van andere klanten. Lees ook de verhalen van onze adviseurs. Zij vertellen meer over hun werkzaamheden.

Zo leerden zij zelfstandig digitaal bankieren

Niemand is te oud om te leren

Ontdek hoe de vijfennegentigjarige Jurjen Jacob Jonker het digitaliseren van bankzaken omarmt. Met hulp van Hulp Bij Bankzaken advisuer voelt hij zich nu zeker in de wereld van online bankieren.

Digitale Bankzaken: Hulp Bij Verlies

Steeds meer mensen regelen hun financiën online, wat vaak handig is, maar niet altijd eenvoudig. Na het verlies van haar partner zocht Karla Den Breejen-Langenberg (81) uit Rotterdam hulp. Dankzij Anne Randjitsing van ABN AMRO kan zij nu zelf online bankieren. "Daar ben ik ontzettend blij mee."

Van dorpsbank naar digitaal gemak

Anna en Karsten keerden na twintig jaar terug vanuit Duitsland naar Nederland. Het vertrouwde loket van hun 'dorpsbank' maakte plaats voor online bankieren. Dankzij Anneke Visser van ABN AMRO hebben zij snel hun weg gevonden.

Stap voor stap digitaal bankieren

Mevrouw Grens uit Oosterhout (90) verloor haar echtgenoot. Ze ging in gesprek met een Hulp bij Bankzaken Adviseur over haar bankzaken. Nu regelt ze - met een beetje hulp van haar dochter - online alles zelf.

Financieel op eigen benen

Mevrouw Haers van der Schaft (78) schakelde even hulp in en regelt nu zelfstandig online al haar bankzaken. Hierdoor zet ze 2 jaar na het overlijden van haar echtgenoot een nieuwe stap in haar leven.

Hoe minder stappen, hoe beter

Wibo (66) is één van de 2,5 miljoen Nederlanders die moeilijk kan lezen en schrijven. Na een cursus vindt hij nu toch goed zijn weg in de ABN AMRO app. Lees zijn verhaal.

Hulp bij Bankzaken Adviseur aan het woord

'Ik denk altijd mee in oplossingen'

Hulp bij Bankzaken Adviseur Sylvia Speeks van Doorn helpt klanten vooruit met hun bankzaken. Samen met de klant zoekt ze altijd naar een oplossing.

'Elk gesprek is maatwerk'

Zelfredzaamheid van klanten is volgens Hulp bij Bankzaken Adviseur Louise van den Brink het doel. Als dat niet lukt, zoekt ze samen met de klant naar een goede oplossing. 'We letten goed op signalen van financieel misbruik.'