Mijn verzekering bekijken en wijzigen
Overige verzekeringen
Overige verzekeringen wijzigen
Je gezinssituatie is veranderd en je hebt een andere verzekering bij ons, zoals een overlijdensrisicoverzekering. Neem telefonisch contact met ons op en geef je aanpassing aan ons door.
Overige verzekeringen wijzigen
Je gezinssituatie is veranderd en je hebt een andere verzekering bij ons, zoals een overlijdensrisicoverzekering. Neem telefonisch contact met ons op en geef je aanpassing aan ons door.
Veelgestelde vragen
Waar vind ik mijn pakketnummer?
Je pakketnummer staat op je polis of vind je in Internet Bankieren.
Wat gebeurt er met de verzekeringen als er iemand is overleden?
Als een naaste overlijdt, is dit een pijnlijk moment in je leven. Er moet veel geregeld worden, terwijl je hoofd daar niet naar staat. Als de overledene klant was bij ABN AMRO, is er een aantal dingen dat je moet doen en weten. Ook over de verzekeringen. De verzekeringen kunnen doorlopen op naam van de overgebleven partner, als deze al klant is van ABN AMRO én samenwoonde met de overledene op hetzelfde adres. De verzekeringen kunnen ook stopgezet worden. Meer informatie.
Is er geen overgebleven partner? Het kan zijn dat je de woning niet meteen verkoopt. De opstal- en inboedelverzekering mogen maximaal 2 jaar doorlopen.
Waarom kan ik mijn verzekeringen niet bekijken in Internet Bankieren?
Heeft u een gezamenlijke rekening? Dan is één van u beiden de verzekeringsnemer. Alleen de verzekeringsnemer kan de verzekeringen bekijken in Internet Bankieren. Log in in Internet Bankieren en bekijk uw verzekeringen in uw productoverzicht.
Ik ga verhuizen naar het buitenland. Wat gebeurt er met mijn verzekeringen?
Verhuist u naar het buitenland? Neem dan contact met ons op. Onze adviseurs helpen u verder.
Hoe kan ik mijn incassodatum en incassorekeningnummer wijzigen?
U kunt uw incassodatum en incassorekeningnummer wijzigen via een adviseur. Neem hiervoor contact op met ons.