Naar de navigatie Naar de inhoud

Woonverzekeringen

Schade melden

Heeft u schade aan uw woning, inboedel of kostbaarheden? Dan kunt u dat melden bij ons. Binnen acht werkdagen krijgt u een reactie van ons over de afhandeling van uw schade.

Let op: Schade aan uw computer/laptop en schade voor uw kostbaarhedenverzekering kunt u alleen schriftelijk (pdf, 691kB) of telefonisch melden.

Voordat u uw schade meldt:
- Controleer eerst in de voorwaarden en uw polis of uw schade is verzekerd en of u een eigen risico heeft.
- Houd uw polisnummer bij de hand (de laatste 9 cijfers van uw IBAN).
Zo kunnen wij u nog sneller helpen.

U kunt uw schade op 3 verschillende manieren bij ons melden:

IBAN staat voor International Bank Account Number. Het Nederlandse IBAN is als volgt opgebouwd: NL is de landcode, 2 cijfers als controlegetal, 4 letters die de bank aanduiden en 10 cijfers. De 10 cijfers bestaan uit het oude rekeningnummer (meestal 9 cijfers), voorafgegaan door nullen. Bijvoorbeeld: NL99ABNA0123456789

Online

Meld uw schade online

U kunt online uw schade melden aan uw huis en/of inboedel als u verzekerd bent via een Opstalverzekering, Inboedelverzekering of Studentenverzekering.

Log in in Internet Bankieren en vul het formulier in. U ontvangt per e-mail een bevestiging van uw melding.

Schriftelijk

Meld uw schade schriftelijk

Download het schadeformulier (pdf, 691kB) en stuur het ingevuld naar:

ABN AMRO Verzekeringen
Antwoordnummer 9000
8000 VB Zwolle

Een postzegel is niet nodig.

Telefonisch

Meld uw schade telefoninsch

Bel ons via 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). U kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief