Heeft u vragen over uw dagelijkse bankzaken? Bel de Seniorenlijn en stel uw vraag aan onze adviseur. Kan uw vraag niet direct worden beantwoord? Dan helpt de Financiële zorgcoach u verder op weg. Via telefoon, Beeldbankieren of bij u thuis.
Bel de Seniorenlijn .Op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 17.30 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen gesloten.
We overleggen samen met u hoe we u het beste kunnen helpen.
Heeft uw vraag meer tijd nodig? De Financiële zorgcoach neemt contact met u op.
Bel de Seniorenlijn .Op maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 17.30 uur. Op zaterdag, zondag en feestdagen gesloten.
We overleggen samen met u hoe we u het beste kunnen helpen.
Heeft uw vraag meer tijd nodig? De Financiële zorgcoach neemt contact met u op.
Onze adviseur en de Financiële zorgcoach helpen u verder op weg met uw dagelijkse bankzaken, bijvoorbeeld:
Bent u mantelzorger, begeleider of familie van iemand die extra hulp nodig heeft? Bel gerust de Seniorenlijn en krijg desgewenst hulp van een Financiële zorgcoach.
Hulp van de Seniorenlijn en van de Financiële zorgcoach is gratis.
Lees de ervaringen van klanten die hulp hebben gekregen van de Financiële zorgcoach. Of lees de verhalen van een aantal van onze adviseurs waarin zij meer vertellen over hun werkzaamheden.
We doen er alles aan om u zo veilig mogelijk te laten bankieren. Natuurlijk kunt u zelf ook veel doen. Lees hoe u fraude kunt herkennen en voorkomen.
Is bankieren via de computer of telefoon voor u niet zo vanzelfsprekend? Met onze instructies en cursussen kunt u in uw eigen tempo leren Internet Bankieren en werken met de ABN AMRO app.
Bel de Seniorenlijn. Op werkdagen van 8.00 - 17.30 uur. Gesloten in het weekend en op feestdagen.
Moeite met het vastpakken van uw betaalpas uit de geldautomaat? De PasPakker maakt het makkelijk.
Bel de Seniorenlijn. Op werkdagen van 8.00 - 17.30 uur. Gesloten in het weekend en op feestdagen.
Moeite met het vastpakken van uw betaalpas uit de geldautomaat? De PasPakker maakt het makkelijk.