Naar de navigatie Naar de inhoud

Mobiel Bankieren voor Windows Phone gestopt

Helaas werkt de Mobiel Bankieren app sinds 1 oktober 2017 niet meer voor Windows Phone. We leggen u graag uit waarom dit zo is. We verbeteren onze app voortdurend en brengen regelmatig nieuwe updates uit. In de nieuwste versies van de app houden we rekening met nieuwe technische mogelijkheden van iOS en Android. Deze mogelijkheden kunnen we u helaas niet bieden voor Windows Phone. Daarom hebben wij besloten om de verouderde app voor de Windows Phone te stoppen.

 

Zo kunt u nog steeds bankieren

  • Natuurlijk kunt u uw bankzaken blijven doen via Internet Bankieren. Ook via uw smartphone! Wist u dat u met Internet Bankieren op uw smartphone meer functies heeft, dan in de app die u gebruikte voor uw Windows Phone? Lees hieronder meer.
  • Wilt u onze Mobiel Bankieren app blijven gebruiken? De laatste versie van de app is beschikbaar voor iOS (Apple) of Android. Dit zijn de twee meestgebruikte besturingssystemen. U heeft dan een smartphone of tablet met een van deze besturingssystemen nodig. 

 

Meer mogelijkheden met Internet Bankieren op uw smartphone

We verbeteren Internet Bankieren stap voor stap voor mobiele telefoons. Hiermee kunt u zelfs meer functies gebruiken dan mogelijk was in de app voor uw Windows Phone! We zetten het voor u op een rij.

Internet Bankieren op uw smartphone App voor Windows Phone
Bankmail ontvangen ja was niet mogelijk
Betaalpas blokkeren en nieuwe aanvragen ja was niet mogelijk
Uw persoonlijke gegevens wijzigen ja was niet mogelijk
Betalen met iDEAL ja was niet mogelijk
Periodieke overboeking maken ja was niet mogelijk
Incasso terugboeken ja was niet mogelijk
Reply betaling ja was niet mogelijk
Adresboek gegevens wijzigen ja was niet mogelijk
Rekeningen een naam en foto geven ja was niet mogelijk
Volgorde van uw rekeningen wijzigen ja was niet mogelijk
Zelf kiezen welke rekeningen zichtbaar zijn ja was niet mogelijk
Totaalsaldo van uw rekeningen zien ja was niet mogelijk
Overzicht overboekingen die in behandeling of afgekeurd zijn ja was niet mogelijk
Meer overboekingen tegelijk verzenden ja was niet mogelijk

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik inloggen in Internet Bankieren met mijn smartphone?

    • Ga met de browser op uw smartphone naar abnamro.nl
    • Scroll helemaal naar beneden. Onderaan iedere pagina staan 3 grijze balken. Tik hier op 'Naar Internet Bankieren'
    • Log in met uw e.dentifier of identificatiecode.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Liever 4G dan openbare wifi

Bedenk welk netwerk u gebruikt

10 tips voor Veilig Mobiel Bankieren

Wist u dat slimme criminelen makkelijk kunnen 'meekijken' op openbare wifi, en wifi waarvan iedereen het wachtwoord kan krijgen? Gebruik liever uw eigen 4G netwerk. Dat is vaak nog sneller ook.