Naar de navigatie Naar de inhoud

Mobiel Bankieren voor Windows Phone stopt

Gebruikt u onze Mobiel Bankieren app op een Windows Phone? Helaas werkt de app vanaf 1 oktober dan niet meer. We leggen u graag uit waarom dit zo is. We verbeteren onze app voortdurend en brengen regelmatig nieuwe updates uit. In de nieuwste versies van de app houden we rekening met nieuwe technische mogelijkheden van iOS en Android. Deze mogelijkheden kunnen we u helaas niet bieden voor Windows Phone. Daarom hebben wij besloten om de verouderde app voor de Windows Phone te stoppen.

 

Zo kunt u nog steeds bankieren

  • Natuurlijk kunt u uw bankzaken blijven doen via Internet Bankieren. Ook via uw smartphone! Wist u dat u met Internet Bankieren op uw smartphone meer functies heeft, dan in de app die u gebruikt voor uw Windows Phone? Lees hieronder meer.
  • Wilt u onze Mobiel Bankieren app blijven gebruiken? De laatste versie van de app is beschikbaar voor iOS (Apple) of Android. Dit zijn de twee meestgebruikte besturingssystemen. U heeft dan een smartphone of tablet met een van deze besturingssystemen nodig. 

 

Meer mogelijkheden met Internet Bankieren op uw smartphone

We verbeteren Internet Bankieren stap voor stap voor mobiele telefoons. Hiermee kunt u nu zelfs al meer functies gebruiken dan in de app voor uw Windows Phone! We zetten het voor u op een rij.

Internet Bankieren op uw smartphone App voor Windows Phone
Bankmail ontvangen ja niet mogelijk
Pas blokkeren en nieuwe aanvragen ja niet mogelijk
Uw persoonlijke gegevens wijzigen ja niet mogelijk
Betalen met iDEAL ja niet mogelijk
Periodieke overboeking maken ja niet mogelijk
Incasso terugboeken ja niet mogelijk
Reply betaling ja niet mogelijk
Adresboek gegevens wijzigen ja niet mogelijk
Rekeningen een naam en foto geven ja niet mogelijk
Volgorde van uw rekeningen wijzigen ja niet mogelijk
Zelf kiezen welke rekeningen zichtbaar zijn ja niet mogelijk
Totaalsaldo van uw rekeningen zien ja niet mogelijk
Overzicht overboekingen die in behandeling of afgekeurd zijn ja niet mogelijk
Meer overboekingen tegelijk verzenden ja niet mogelijk

Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik inloggen in Internet Bankieren met mijn smartphone?

    • Ga met de browser op uw smartphone naar abnamro.nl
    • Scroll helemaal naar beneden. Onderaan iedere pagina staan 3 grijze balken. Tik hier op 'Naar Internet Bankieren'
    • Log in met uw e.dentifier of identificatiecode.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Weet u precies wat u besteedt?

Meer controle op uw geld met Grip

Met Grip weet je precies wat je per maand aan koffie uitgeeft

Een kop koffie to go, een lunch in de stad of een extra zak chips in uw boodschappenmand. Naast uw vaste lasten kunnen de kosten van kleine uitgaven snel oplopen. Met de Grip app weet u precies waar uw geld naartoe gaat en houdt u de controle.