Problemen met Internet Bankieren oplossen

Problemen met inloggen

  • U ziet geen inlogknop
  • Uw pincode is geblokkeerd
  • U weet niet hoe inloggen werkt
  • De e.dentifier of computer geeft foutmeldingen

Internet Bankieren werkt niet goed

  • U mist delen van de website
  • U ziet een leeg scherm
  • Sommige knoppen werken niet
  • Internet Bankieren geeft foutmeldingen
U begint bij de oplossing die meestal het beste werkt bij de meest voorkomende problemen met Internet Bankieren. Werkt de oplossing? Dan kunt u snel weer verder. En is het niet nodig om ze allemaal te proberen.

Over e.dentifier software

De e.dentifier software is ontwikkeld voor klanten die zakelijk Internet Bankieren gebruiken. Met deze software is het nodig om de e.dentifier aan te sluiten met een usb-kabel. 

Bankiert u niet zakelijk? Gebruik de e.dentifier dan gewoon los, dus zonder software of usb-kabel. We raden u ook aan om de e.dentifier software te verwijderen. Zo voorkomt u mogelijke problemen bij het installeren van software-updates.