Naar de navigatie Naar de inhoud

Nieuw in de Mobiel Bankieren app

Meest gewaardeerde functies in de app verbeterd

De app is weer verbeterd: vanaf 22 september vult de acceptgiroscanner automatisch de naam van de ontvanger in, als deze in uw adresboek staat. Verder kunt u zoeken binnen uw creditcardbetalingen. Zo heeft u nog meer overzicht. Gebruikt u een iPhone 6s of 7? Dan heeft u via het app-icoon sneller toegang tot een aantal functies van de app via 3D Touch. Bijvoorbeeld een overboeking doen of bij- en afschrijvingen bekijken.

Ook kunt u sinds kort een onterechte incasso terugboeken, zelf uw pas blokkeren of deblokkeren en uw betaalprofiel instellen op 'Wereld' als u buiten Europa op reis gaat. Zo maken wij de Mobiel Bankieren app steeds een stukje makkelijker voor u.

U kunt via de app eenvoudig een onterechte incasso terugboeken.

Incasso terugboeken

Is er onterecht een bedrag van uw rekening afgeschreven? Of is een bedrag twee keer afgeschreven? Met de nieuwste versie van de app kunt u snel en eenvoudig een onterechte incasso terugboeken. Tik op de afschrijving en daarna op 'Terugboeken'. U bevestigt de opdracht met uw identificatiecode. 

U kunt via de app uw betaalpas blokkeren en direct een nieuwe pas aanvragen.

Betaalpas blokkeren, deblokkeren of vervangen

Pas kwijt, gestolen of stuk? U kunt zelf uw betaalpas via de app blokkeren en direct een vervangende pas aanvragen. Heeft u uw betaalpas weer gevonden? Deblokkeer uw pas dan weer via de app. Dit kan waar u ook bent en wanneer u maar wilt.

Wijzig zelf uw betaalpaslimiet in Internet Bankieren of de Mobiel Bankieren app

Betaalpaslimiet wijzigen

U kunt zelf de betaalpaslimiet voor geld- en betaalautomaten aanpassen. Dat doet u eenvoudig via de app. U hoeft hiervoor dus niet naar een bankkantoor. Dit betekent bijvoorbeeld dat u vlak voordat u een grote aankoop wilt betalen of veel contant geld wilt opnemen, uw betaallimiet verhoogt.

Let op: uw toestel heeft misschien een update nodig

Het kan zijn dat u uw telefoon of tablet moet updaten voordat u de nieuwste versie van de Mobiel Bankieren app kunt gebruiken. Lees meer hierover.  Wij vragen u ook om uw toestel eenmalig te registreren. Hierdoor kunt u ook in de toekomst steeds meer bankzaken doen met uw identificatiecode.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten)

Tip: probeer Mobiel Bankieren

Bankieren waar en wanneer u wilt

Gebruik de acceptgiroscanner

Wist u dat de app bijna hetzelfde werkt als Internet Bankieren, maar dan op uw smartphone of tablet? Dat is handig. Want zo heeft u overal en altijd uw bankzaken binnen handbereik. Probeer het zelf.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief