Naar de navigatie Naar de inhoud

Nieuw in de Mobiel Bankieren app

In de app kunt u nu ook inloggen en veel bankzaken regelen met uw vingerafdruk. Verder kunt u via de app direct uw geblokkeerde pas deblokkeren en eenvoudig uw persoonlijke gegevens wijzigen. U kunt dus steeds meer bankzaken regelen zonder uw pc. En vanaf nu kunt u notificaties te zien krijgen: een persoonlijk bericht op uw telefoon als er belangrijk nieuws is over uw rekening(en) of andere producten bij ons.

Bankieren in de app met uw vingerafdruk.

Bankieren met vingerafdruk

Heeft u een iPhone of iPad met Touch ID én iOS versie 9 of hoger of een Android-toestel met vingerafdrukherkenning en Android versie 6 of hoger? Dan kunt u met uw vingerafdruk inloggen, overboeken, betalen met iDEAL, een beleggingsorder plaatsen en instellingen wijzigen. Mobiel Bankieren is zo nog eenvoudiger. Blijf wel zorgvuldig met uw toestel omgaan. Registreer bijvoorbeeld alleen uw eigen vingerafdrukken op uw toestel en deel uw toestel niet met anderen als u vingerafdruk heeft ingeschakeld.

Notificaties aan- of uitzetten

Meteen op de hoogte met notificaties

Handig: vanaf nu krijgt u persoonlijk bericht op uw telefoon als er belangrijk nieuws is over uw rekening(en) of andere producten bij ons. Heeft u een telefoon met Android? Dan staan notificaties standaard aan. Gebruikt u een iPhone of iPad? Dan vragen we u eerst toestemming of we u notificaties mogen sturen. U zet notificaties zelf makkelijk aan of uit. Ga hiervoor in de Mobiel Bankieren app naar 'Beheer > App >  Notificaties'.

U kunt via de app uw betaalpas blokkeren en direct een nieuwe pas aanvragen.

Geblokkeerde pas deblokkeren

Betaalpas kwijt en weer gevonden? En had u uw pas geblokkeerd? Dan kunt u uw betaalpas direct weer deblokkeren via de Mobiel Bankieren app.

Uw persoonlijke gegevens wijzigen in de Mobiel Bankieren app

Persoonlijke gegevens wijzigen

Verhuisd, andere e-mail of telefoonnummer? U wijzigt uw persoonlijke gegevens direct in de Mobiel Bankieren app. U hoeft hiervoor niet meer te bellen of naar een bankkantoor.

Let op: uw toestel heeft misschien een update nodig

Het kan zijn dat u uw telefoon of tablet moet updaten voordat u de nieuwste versie van de Mobiel Bankieren app kunt gebruiken. Lees meer hierover.  Wij vragen u ook om uw toestel eenmalig te registreren. Hierdoor kunt u ook in de toekomst steeds meer bankzaken doen met uw identificatiecode.

Hulp nodig? 
U kunt ons 24/7 bereiken.

Bel met onze medewerkers

Pas kwijt op vakantie?

U kunt 'm eenvoudig zelf blokkeren

Pas kwijt op vakantie? Blokkeer 'm via de app of Internet Bankieren

Als u tijdens uw vakantie uw pas kwijtraakt, hoeft u ons daarvoor niet meer te bellen. Want u blokkeert ‘m dan zelf via de app of Internet Bankieren. Vindt u de pas later terug? Deblokkeren gaat net zo snel.

Blijf op de hoogte via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Nieuwsbrief