Uitgelogd

U bent succesvol uitgelogd.

Wis de geschiedenis van uw browser

De geschiedenis van uw   kan voor problemen in Internet Bankieren zorgen. Bijvoorbeeld omdat het tijdelijke geheugen te vol zit. Of omdat pagina's of cookies iets blokkeren. Los dit op door de geschiedenis van uw browser te wissen en opnieuw in te loggen in Internet Bankieren.
 

 |

Browser Zo werkt het
Google Chrome  Google Chrome
Safari  Safari
Microsoft Edge  Microsoft Edge
  1. Klik rechts bovenin de browserbalk op het icoon met de 3 bolletjes
  2. Klik op 'Instellingen'
  3. Klik op 'Geschiedenis wissen'
  4. Zet een vinkje voor 'Gegevens en bestanden in de cache', 'Cookies en opgeslagen websitegegevens'
  5. Klik dan op 'Wissen'
Mozilla Firefox  Mozilla Firefox
  1. Druk de toetsen Ctrl + Shift + Del tegelijk in
  2. Kies bovenin bij 'Te wissen tijdsperiode' voor 'Alles'
  3. Wijst het pijltje dat voor 'Details' staat, naar beneden? Klik er dan op. Nu klapt de keuzelijst open
  4. Zet een vinkje bij 'Navigatie- en downloadgeschiedenis', 'Formulier en zoekgeschiedenis', 'Cookies', 'Buffer' en 'Actieve aanmeldingen'
  5. Klik op 'Nu wissen'
Internet Explorer  Internet Explorer
  1. Druk de toetsen Ctrl + Shift + Del tegelijk in
  2. Zet een vinkje bij 'Tijdelijke internetbestanden en websitebestanden', 'Cookies en websitegegevens' en 'Geschiedenis'
  3. Klik dan op 'Verwijderen'
 

Log opnieuw in in Internet Bankieren

  1. Log nu opnieuw in
  2. Controleer of het probleem is opgelost

Is het probleem nog niet opgelost?

Probeer de volgende oplossing.