We staan klaar voor u, ook online

We bieden u de hulp die bij u past

We helpen u graag

De manier waarop we onze bankzaken regelen is aan het veranderen. Moest u vroeger nog de deur uit, nu regelt u uw bankzaken vaak online. Gewoon achter uw eigen computer of via een app op uw telefoon of tablet. Dat is misschien even wennen. Daarom helpen we u graag op weg. Op het juiste moment en de manier die bij u past. Met handige hulpvideo’s bijvoorbeeld. Of met een gesprek via Beeldbankieren. Wilt u graag begeleiding? Meld u dan aan voor een cursus online, op kantoor of voor persoonlijke hulp. 

Stap voor stap op weg met onze hulpvideo's

Hoe begin ik met de app?

Ook als u uw bankzaken liever in Internet Bankieren regelt, komt de ABN AMRO app goed van pas.

Hoe log ik in met de app?

Inloggen in Internet Bankieren op uw PC of laptop? Gebruik de ABN AMRO app. Dat is eenvoudig én veilig.

Hoe blokkeer ik mijn betaalpas?

Bent u uw betaalpas kwijt of is deze gestolen? Blokkeer uw pas direct via de ABN AMRO app. Zo houdt u het veilig.

Cursus ‘Hulp bij online bankieren’

We helpen u graag op weg met online bankieren. Daarom kunt u gratis deelnemen aan een online cursus óf een cursus op kantoor. Onze adviseurs beantwoorden al uw vragen. Heeft u liever een-op-een begeleiding? Tijdens een cursus op maat krijgt u persoonlijke hulp. Of loop binnen tijdens het inloopuurtje op de kantoren die binnenkort gaan sluiten. U kunt op alle openingsdagen van 10.00 tot 11.30 terecht. 

Dit vinden klanten van de ABN AMRO app

Steeds meer klanten regelen hun dagelijkse bankzaken via de ABN AMRO app. Wat zijn hun ervaringen? Daarover vertellen Peter, Irma, Dorien en Arie.

Hulp wanneer u het nodig heeft

icoon

Bellen via de app

U kunt ons altijd bellen als u een beetje meer hulp nodig heeft bij uw bankzaken. Bellen is het makkelijkst vanuit de ABN AMRO app. Omdat we zien wie u bent, kunnen we u beter en sneller helpen. Zo krijgt u meteen de juiste medewerker aan de lijn.

icoon

Persoonlijk advies

Wilt u persoonlijk advies over geldzaken zoals uw spaarrekening of hypotheek? Maak dan een afspraak voor een gesprek via Beeldbankieren. U belt dan via uw computer, tablet of smartphone met één van onze adviseurs. Benieuwd hoe zoiets werkt? In de video hiernaast krijgt u alvast een voorproefje.  

Afbeelding Chatbot Anna

Chat met Anna

U kunt uw vragen ook aan onze chatbot Anna stellen. Zij geeft direct antwoord en helpt u snel op weg. Komt ze er niet uit? Dan neemt een echte medewerker het gesprek over. Onze medewerkers zitten maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur voor u klaar.