Naar de navigatie Naar de inhoud

Veelgestelde vragen over Internet Bankieren

Vragen van klanten

  • Hoe kan ik zoeken binnen mijn bij- en afschrijvingen?

    Ga naar 'Rekeningen', selecteer de juiste rekening door erop te klikken en plaats de cursor bovenin het overzicht naast het vergrootglas. Vul een zoekterm in; bijvoorbeeld een gedeelte van de naam of een bedrag. Zoekt u een bedrag? Dan volgt de vraag om een bereik op te geven waarbinnen het bedrag kan worden gezocht.

    Wilt u uitgebreider zoeken, klik dan op 'Meer zoekopties'. Hier kunt u zoeken naar een combinatie van naam, rekeningnummer, omschrijving, bedrag en periode.

    Let op: Zoeken staat standaard op 'afschrijvingen'. Zoekt u een bijschrijving? Kies dan onder de zoekbalk voor 'bij'.

  • Hoe print ik bij- en afschrijvingen?

    Ga naar 'Rekeningen'. Klik op een rekening om deze selecteren. Klik op een bij- of afschrijving die u wilt printen. Aan de rechterzijde van de bij- of afschrijving staat een afbeelding van een printer. Klik op deze afbeelding om een overzicht met transactiedetails te openen. Onderin vindt u de knop om de details te printen.

    Wilt u meer transacties tegelijk printen? Dat kan ook. Als u inlogt komt u in het overzicht van uw rekeningen. Klik op een rekening. U gaat dan naar de bij- en afschrijvingen van die rekening. Daar vindt u rechtsboven 'rekeningopties'. Kies voor 'afschriften downloaden' of 'mutaties downloaden'. Vervolgens kunt u de documenten uitprinten. Bekijk de instructievideo over rekeningafschriften downloaden.

  • Waar vind ik alles in het menu van Internet Bankieren?

    Het menu stond altijd links. Nu ziet u bovenaan, onder de groene menubalk een ander menu. Via dit persoonlijk menu vindt u alles wat u in Internet Bankieren kunt doen. De meeste zaken vindt u onder 'beheer' en 'tools'. Bekijk dit onderwerp in de rondleiding.

     Om u op weg te helpen, hebben we de meest gezochte zaken hieronder voor u op een rij gezet.

    Wat wilt u doen?Hier vindt u het
    AdresboekBeheer
    Persoonlijke gegevensBeheer
    Betaalprofiel instellenBeheer
    Identificatiecode instellen of wijzigenBeheer
    Bevoegdheden voor gemachtigden instellen of wijzigenBeheer
    Overzicht van uw productenBeheer
    Rekeningdetails aanpassen (compact of uitgebreid)Beheer 
    Rekeningen in andere volgorde zettenBeheer
    Rekeningen een naam geven of foto toevoegenBeheer
    Rekeningen zichtbaar of onzichtbaar makenBeheer 
    ServicesBeheer
    Overzicht Periodieke OverboekingenRekeningen
    Creditcard OnlineTools
    Rekeningafschrift downloadenTools
    Financieel Jaaroverzicht downloadenTools
    Mutaties downloadenTools
    Status betalingenRekeningen
    Incasso overzicht en terugboekenRekeningen
    Opdracht verzendenTakenlijst
    Bankmail lezen of versturenBankmail
  • Internet Bankieren is traag op mijn computer. Wat kan ik doen?

    In veel gevallen komt het door een verouderde computer dat Internet Bankieren traag is. Bekijk welke browsers u kunt gebruiken en aan welke eisen uw computer moet voldoen om goed gebruik te maken van Internet Bankieren.

    Voldoet uw systeem aan de bovengestelde eisen en heeft u nog steeds een trage verbinding, neem dan contact met ons op met via 0900 - 9216 (uitleg tarieven)

  • De pagina verschijnt niet of ziet er raar uit. Wat kan ik hieraan doen?

    Verschijnt er in Internet Bankieren geen pagina? Of verschijnt er wel een pagina, maar ziet deze er raar uit? Probeer dan eerst om de pagina opnieuw te laden. Druk hiervoor op de CTRL + F5-toets (refresh). Bij Apple gebruikt u Appletoets + R. Is het probleem hierna nog niet opgelost? Lees dan wat u verder kunt doen.

  • Hoe kan ik het totaalsaldo van mijn rekeningen zien?

    Als u inlogt, komt u in het overzicht van uw rekeningen. Klik hier op de knop 'personaliseren' en kies voor 'Zichtbare rekeningen en totaalsaldo instellen'. Zet daarna een vinkje voor 'totaalsaldo weergeven' door in het vakje te klikken.

Vragen? Bel ons op werkdagen van 7 tot 23 uur en in het weekend van 8 tot 23 uur.

0900 - 9216 (uitleg belkosten)

Bericht als uw salaris komt

Sms of mail bij een bij- of afschrijving

Betaalalerts lezen

Met Betaalalerts krijgt u een berichtje op uw telefoon als er iets wijzigt op uw betaalrekening. U bepaalt zelf wanneer en hoe vaak u alerts ontvangt. Bijvoorbeeld als uw salaris is overgemaakt.

Volg ons via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Volg ons via Google