Naar de navigatie Naar de inhoud

Fraude melden

Meld fraude direct aan ons

Denkt u met fraude te maken te hebben? Meld het ons.

Bent u een zakelijke klant ? Voor u hebben we speciale informatie over hoe u fraude meldt.

Bankpasfraude melden

Laat uw pinpas direct blokkeren bij verlies of diefstal, bij misbruik, of vermoeden hiervan. Het telefoonnummer voor meldingen van pinpasfraude is 0900 - 00 24 (gebruikelijke belkosten). Vanuit het buitenland belt u +31 10 241 17 20.

Creditcardfraude melden

Fraude met uw creditcard kunt u 24 uur per dag en 7 dagen per week doorgeven aan ICS via: 020 - 6 600 611 (lokaal tarief). Vanuit het buitenland: +31 20 6 600 611.

Internetfraude melden

Heeft u een valse e-mail ontvangen? Denkt u dat u te maken heeft met een namaakwebsite van ABN AMRO? Als u internetcriminaliteit vermoedt, meldt het ons.

Valse e-mail

Denkt u dat u een valse e-mail heeft ontvangen? Ga hier nooit op in! Stuur de valse e-mail door via onderstaande link.

Hulp nodig? Bel met onze medewerkers. Dat kan 24 uur per dag, 7 dagen per week.

0900 - 0024 (uitleg belkosten)

Mobiel Bankieren app is vernieuwd

Herkenbaar uiterlijk en nieuwe functies

Mobiel Bankieren is vernieuwd

De app ziet er anders uit en heeft hetzelfde menu als Internet Bankieren. Ook zijn er nieuwe functies. Zoals betalingen later verzenden via de takenlijst en het inzien van de status van uw betalingen.

Volg ons via

  • Volg ons via Facebook
  • Volg ons via Twitter
  • Volg ons via Linkedin
  • Volg ons via YouTube
  • Volg ons via Google