Javascript is required Chatten met een medewerker van ABN AMRO - ABN AMRO

Chatten met een medewerker

Tijdens onze openingstijden

  • Je wordt snel geholpen
  • Altijd je vraag stellen
  • Direct online je bankzaken regelen
Direct chattenDirect chattenInloggen in de ABN AMRO AppInloggen in Internet Bankieren
Je start altijd bij chatbot Anna (24/7). Tijdens openingstijden kan een medewerker het gesprek overnemen als dat nodig is. Laat je vraag achter en zet pushnotificaties aan in je app. Dan krijg je een melding zodra er een reactie is. Je chat blijft 3 dagen bewaard. Zo kan je op elk moment verdergaan.

Zet pushnotificaties aan en je ontvangt automatisch een melding zodra er een nieuw bericht is

Veelgestelde vragen

Wanneer neemt een medewerker over?

Tijdens onze openingstijden kan een medewerker het gesprek overnemen. Buiten deze tijden helpt Anna je zo ver mogelijk en kun je je vraag achterlaten voor later.

Moet ik ingelogd zijn voor de chat?

Voor algemene vragen kun je vaak zonder in te loggen terecht. Voor persoonlijke zaken vragen we jein te loggen. Dat is veiliger en vaak sneller.

Hoelang blijft mijn chat zichtbaar?

Je chatgesprek blijft 3 dagen bewaard. Je kunt tussendoor het venster sluiten en later altijd terugkeren om door te gaan.

Handig om te weten