Veelgestelde vragen over Mobiel Bankieren

Is alleen het laatste cijfer veranderd? Dan wijzigt u uw pasnummer eenvoudig via de Mobiel Bankieren app. Kies 'Instellingen'> 'Inloggen en bevestigen'> 'Pasnummer'. Zijn de laatste 2 cijfers van uw pasnummer veranderd? Verwijder dan uw registratie en registreer u opnieuw met uw nieuwe pasnummer. U heeft hiervoor de e.dentifier nodig.

Ga naar 'Instellingen' > 'Beheer rekeningoverzicht' en kies 'Beheer rekeningoverzicht'. Als u een bepaalde rekening niet ziet in uw overzicht, bent u waarschijnlijk niet gemachtigd voor deze rekening. U kunt dit eventueel aanvragen via Internet Bankieren.

Dit kan iedereen overkomen. Zorg dat u goed bent voorbereid en weet wat u moet doen als dit gebeurt. Stel nu bijvoorbeeld alvast uw diefstalbeveiliging in. Lees deze tips.

Ga naar 'Instellingen > App > Taal' en kies Nederlands of Engels.
  • De app heeft toegang tot uw Apparaat ID nodig om uw toestel te registreren. Lees meer over toestelregistratie.
  • De app heeft toegang tot uw telefoon nodig, zodat u vanuit 'Contact' direct met ons kunt bellen.
  • Toegang tot foto's/mediabestanden is nodig om uw app te personaliseren met afbeeldingen, bijvoorbeeld foto's bij uw eigen rekeningen of in het adresboek.
  • Toegang tot de camera is nodig om gebruik te maken van de acceptgiroscanner en om foto's aan uw rekeningen toe te voegen.
  • Ga naar 'Instellingen > Beheer rekeningoverzicht > Beheer rekeningoverzicht > Totaalsaldo tonen'
  • Tik op het schuifje om het totaalsaldo aan of uit te zetten

Heeft u uw rekeningen in een andere volgorde gezet? Of een foto of naam aan een rekening toegevoegd? Dan blijft dit zo bij een nieuwe update van de app. U hoeft dus niets opnieuw in te stellen.

In de Mobiel Bankieren app en in Internet Bankieren stelt u zelf in welke rekeningen u wilt zien of verbergen. En u kiest de volgorde waarin u de rekeningen wilt zien. Het kan zijn dat u ze verschillend heeft ingesteld.